26 بهمن 1394
شماره خبر: 158637

امیدوارم روزی برسد مردم به برنامه های نامزدها رأی دهند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

امیدوارم روزی برسد مردم به برنامه های نامزدها رأی دهند


نماینده عالی دولت در استان آرزومند روزی شد مردم بدور از نگاه های سلیقه ای در جستجوی برنامه های کاندیداها، اصلح ترین ها را برگزینند و کاندیداها نیز پیام آور وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان باشند.
مهندس سیدحمیدطهائی در دیدار با داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد؛ فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری را در باب اصول و ارزش های اخلاقی که نامزدهای انتخاباتی باید رعایت نمایند مرور کرد. «نصیحتی است از پدر به تمامی نامزدها که سعی کنید تبلیغات انتخاباتی شما در چارچوب تعالیم و اخلاق عالیه اسلام انجام شود و از کارهایی که با شئون اسلام منافات دارد جلوگیري گردد. باید توجه داشت که هدف از انتخابات درنهایت حفظ اسلام است. اگر در تبلیغات حریم مسایل اسلامی رعایت نشود، چگونه منتخب حافظ اسلام می شود. باید سعی شود تا خداي ناکرده به کسی توهین نگردد و درصورتی که رقیب انتخاباتی به مجلس راه یافت، به دوستی و برادري، چیزي که شیرین تر از آن نیست،لطمه اي نخورد.» استاندار البرز با بیان اینکه تفاوت در دیدگاه های نامزدها امری بدیهی محسوب می شود، افزود: اصل مهم و اساسی پایبندی به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این سرفصلی مشترک در آراء کاندیداها تلقی شده که نباید از توجه به آن غافل شد. وی با اشاره به اینکه انتخابات یک رقابت است، گفت: هیچ تشکلی نباید به فکر نفی دیگری باشد، رقبای انتخاباتی با سعه صدر حقوق یکدیگر را رعایت نمایند به بجای تخریب در ارائه طرح هایی که منطبق با توانایی هایشان است، از رقیب خود پیشی گیرند. استاندار البرز این دیدگاه خود را به عملکرد دولت بسط داد و تصریح کرد: دولت دکتر روحانی نیز در طول دو سال خدمت سعی دارد به تعهدات و مسئولیت های خود عمل کند؛ همین تلاش های دولت یازدهم دهه فجر امسال را پر شور تر رقم زد و تقارن آن با اجرای طرح برجام، موجی از امید را بر دلهای جامعه افکند. وی با تأکید بر اینکه تلاش دولت این است بعنوان امانت داری صادق در حد توان خود انتخاباتی باشکوه را در کمال امنیت و آرامش برگزار نماید، افزود: دولت در ادامه راه برای اجرای برنامه های آتی خود نیز به تلاشگرانی نیاز دارد که در فضایی وحدت بخش همدلی و همزبانی را برای مردم به ارمغان آورند. استاندار البرز گفت: امیدوار هستم کاندیداها، پیام وحدت بخش خود را چه قبل از رسیدن به کرسی سبز مجلس در پیام های انتخاباتی و چه بعد از راهیابی به بهارستان به خاطر داشته و سرلوحه عملکردشان قرار دهند. مهندس طهائی در محور دیگریبا اشاره به ولادت حضرت زینب (ع) افزود: باید به تاسی از این الگوی بزرگ راه و سیره ائمه اطهار (ع) را هرچه بیشتر در پیش گرفت. وی با گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام (ره) نیز ادامه داد: امروز کسانی که اعلام آمادگی برای داوطلبی کرده اند مسئولیت سنگینی را بردوش گرفته اند و این انقلاب مرهون ایثارگری شهدا بوده و باید درحفظ و تداوم آن هرچه کوشا بود . نماینده عالی دولت در استان در پایان اظهار امیدواری نمود که مردم در انتخاب اصلح ترین،بیشتر به برنامه های نامزدها توجه نمایند.
تبلیغات زودهنگام و خارج از قانون از سوی برخی کاندیداها،عدم تفسیر سلیقه ای از قانون، نظارت بر تخلفات، ارائه آخرین آمار کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد ، آسارا و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان از سوی فرمانداران، اعلام درخواست هایی برخی نامزدها برای انتقال به سایر حوزه های انتخابیه و برخی جابجایی ها آخرین گمانه زنی هایی بود که از سوی مسئولان امر مطرح شد. علاوه بر فرمانداران کرج و ساوجبلاغ، روسای هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز، دادستان شهرستان کرج و فرمانده انتظامی این شهرستان نیز هشدارهای قضایی وانتظامی را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه نمودند. استاندار البرز در ادامه بخشی از وقت خود را به داوطلبین حاضر در این نشست گذاشت تا کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سوالات و دیدگاه هایشان را مطرح نمایند. گفتنی است، تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز ۲۹ بهمن ماه آغاز می شود؛تا پیش از این زمان کاندیداها مجاز به فعالیت زودهنگام تبلیغاتی در فضای حقیقی و مجازی نیستند و هر گونه تبلیغاتی طبق قانون تخلف محسوب می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود