10 بهمن 1390
شماره خبر: 4519

برخی می‌خواهند با تخریب رقیب به مجلس راه یابند/اصولگرایی با توهین و تخریب سازگار نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

برخی می‌خواهند با تخریب رقیب به مجلس راه یابند/اصولگرایی با توهین و تخریب سازگار نیست

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: در آستانه انتخابات مجلس برخی از کاندیداها و هواداران آنها می‌خواهند با تخریب رقیب به اهداف انتخاباتی خود دست یابند.
فاطمه آجرلو اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب است که متاسفانه به نظر می‌رسد برخی از فعالان سیاسی این آرمان شهدا و امام شهیدان را فراموش کرده‌اند. وی تاکید کرد: اگر در اختیار گرفتن پست‌ها و مسئولیت‌ها با هدف خدمت به مردم باشد، دیگر برای رسیدن به این مقام‌ها نباید هر اقدام خلاف اخلاقی را مرتکب شده و اصول و آرمان‌های خود را فراموش کنیم.
* مردم در انتخابات به کاندیدی بد اخلاق رای نمی‌دهند
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در خانه ملت با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ما هوشیار بوده و به طور قطع رفتارها و عملکرد کاندیداها و هواداران آنها را به طور کامل رصد می‌کنند. آجرلو تاکید کرد: این مردم به کسانی که با بد اخلاقی سعی در تخریب رقیب داشته و می‌خواهند با تخریب دیگران به مجلس راه یابند رای نخواهند داد، زیرا فردی که در دوران تبلیغات دست به رفتارهای خلاف قانون می‌زند، در نهاد قانون‌گذاری کشور مفید و موثر نخواهد بود. وی افزود: با وجود تاکیدهای مکرر رهبری معظم و دلسوزان انقلاب متاسفانه برخی می‌خواهند با تخریب رقیب رای مردم را کسب کرده و در انتخابات پیروز شوند.
* اصولگرایی با رفتارهای تخریبی سازگار نیست
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های اصولگرایی گفت: رهبری معظم انقلاب به طور کامل این ویژگی‌ها را تشریح فرمودند و هر فرد اصولگرا باید دارای این ویژگی‌ها باشد. نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی از ولایی بودن، قانون‌مداری، خدمت بی‌منت و پرهیز از ایجاد تنش در جامعه و انجام رفتارهای تخریبی و غیر اخلاقی به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های اصولگرایان نام برد و گفت: اصولگرایی به طور قطع با رفتارهای تخریبی به ویژه در فضای سیاسی سازگار نخواهد بود.
* لزوم توجه به رهنمودهای انتخاباتی رهبری معظم انقلاب
آجرلو به رهنمودهای مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حفظ آرامش و تلاش برای گسترش وحدت در جامعه در آستانه برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: تمام کسانی که معتقد به اصول و آرمان‌های اصولگرایی هستند باید برای تحقق این رهنمود ارزشمند تلاش کنند. وی در پایان اظهار کرد: کسانی که به این توصیه‌ها توجهی ندارند، اصولگرا نبوده و به دروغ خود را منتسب به این جریان سیاسی ارزشی می‌کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود