15 اسفند 1394
شماره خبر: 159760

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در کانال شرقی فردیس گشایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در کانال شرقی فردیس گشایش یافت


به مناسبت فرارسیدن سال نو، نمایشگاه بهاره مستقیم عرضه کالا روز جمعه با حضور فرماندار ،رییس صنعت معدن تجارت ،رییس اتاق اصناف،روسای اتحادیه فردیس و دیگر مسئولان این شهرستان در کانال شرقی فردیس گشایش یافت.
فرماندار فردیس در آیین گشایش گفت: عرضه مستقیم کالا با هدف دسترسی آسان شهروندان به کالاهای مورد نیاز خود، جلوگیری از افزایش قیمت ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال در این شهرستان گشایش یافته است. علی قنبر زمانی افزود: بعداز برگزاری نمایشگاه بهاره ارزیابی خواهد شد که چقدر مردم از برخورد فروشندگان و قیمت راضی بودند. وی افزود: ما به دنبال این هستیم که نه تنها در استان بلکه در کشور در برگزاری نمایشگاه بهاره فردیس نه تنها در استان بلکه در کشور الگو باشیم. وی اظهار کرد:کسبه ها و بازاریان دوستان و آشنایان سالیان سال با هم کار می کنند که بایستی در کار قوانین و مقررات و اتاق اصناف و کسبه ها بدون اغماض صورت بگیرد. وی در ادامه افزود: شهرستان فردیس از نظر درآمدی متوسط است و اکثر کسانی که در این شهرستان زندگی می کنند از زحمت کشان جمهوری اسلامی هستند که درامدشان بالا نیست و ما با برگزاری نمایشگاه بهاره خانواده ها بتوانند مایحتاج خود را تامین کنند. رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس نیز گفت: در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم از جمله پوشاک، کیف، کفش، خشکبار، مواد پروتئینی و غذایی در 300 غرفه به خریداران عرضه می شود. محمدمهرور افزود: این نمایشگاه که به مدت 10 روز تا 24 اسفند ماه جاری دایر است، تمامی اقلام این نمایشگاه با 15 درصد زیر قیمت بازار و با نظارت کامل بازرسان اتاق اصناف،اداره صنعت معدن تجارت فردیس به فروش می رسد.
وی اظهار کرد: کار نرخ گذاری در این نمایشگاه با همکاری کارشناسان اتحادیه، نمایندگان مجمع، بازرسی اصناف و صنعت و معدن انجام شده است و به صورت مستمر در طول برگزاری نسبت به پایش نحوه ارایه خدمات و همچنین نرخ اقلام عرضه شده اقدام خواهد شد. مهرور گفت: هدف از برپایی نمایشگاه های فروش بهاره تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در آستانه سال نو با صرف کمترین هزینه و تنظیم بازار است. این نمایشگاه با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی، بازاریان و کسبه، اداره صنعت، معدن و تجارت و شهرداری منطقه 3 کرج برپا شده است. شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود