4 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 161612

استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در راستای نوسازی بافت های فرسوده

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در راستای نوسازی بافت های فرسوده


فرماندار کرج خواستار استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در راستای نوسازی بافت های فرسوده شد و گفت: تسریع در آزادسازی اراضی تپه مرادآب نیز با مساعدت و همدلی ریش سفیدان محقق گردید و باید از این تجربه موفق در سایر بخش های کرج نیز بهره جست.
محمد تقی ایرانی طی سخنانی در جلسه هم اندیشی معتمدین مناطق 6 گانه اسلام آباد که در محل سالن اجتماعات طرح ساماندهی تپه مرادآب برگزار شد، اظهار داشت: معتمدین پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و نظام اسلامی مفتخر به ارج نهادن به جایگاه ارزشمند ریش سفیدان می باشد. وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و کارکنان طرح ساماندهی تپه مرادآب طی دو دهه اخیر، از اسلام آباد به عنوان نگین، پیشانی و بام کرج یاد کرد و افزود: اسلام آباد نگین و یاقوتی درخشان در انگشتری ایران کوچک است و با توجه به تلاش های صورت گرفته در راستای آزادسازی اراضی تپه مرادآب، جا دارد که با مشارکت بخش خصوصی به دنبال شکوفاسازی استعدادهای موجود در منطقه باشیم. نماینده عالی دولت در کرج اضافه کرد: پس از تصویب طرح جامع اسلام آباد در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، مقدمات لازم جهت ارتقای سرانه های خدماتی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی فراهم آمده است و امید می رود که شاهد ساماندهی وضعیت ساخت و سازها باشیم. ایرانی در ادامه بیان داشت: از مدیریت شهری کرج انتظار می رود به جای اصرار بر حفظ و نگهداری اراضی آزادسازی شده، به دنبال مشارکت بخش خصوصی در راستای تعریف و اجرای پروژه های فرهنگی، ورزشی و گردشگری باشند و از این گذر، ایران کوچک را به یکی از مقاصد و گذرگاه های گردشگری کشور تبدیل نمایند. فرماندار کرج از مطالبه گری، امانتداری و مسئولیت پذیری به عنوان مشخصه های اصلی معتمدین محلات یاد کرد و اذعان داشت: دولت تدبیر و امید بر ارتقای نقش آفرینی ریش سفیدان و معتمدین محلات در عرصه های مختلف تاکید ویژه ای دارد و باور داریم که از این طریق می توان میزان مشارکت اجتماعی شهروندان را ارتقاء بخشد.
یادآور می شود، مدیر اجرایی طرح ساماندهی تپه مرادآب کرج در ابتدای این نشست طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به حضار، به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات سال 94 پرداخت و همچنین به تشریح برنامه ها و اهداف این نهاد در سال جاری پرداخت. همچنین هر یک از معتمدین مناطق 6 گانه اسلام آباد به بیان دیدگاه ها و مطالبات خویش پرداختند و ضمن اشاره به نارسایی ها و کمبوهای موجود در منطقه، خواستار توجه بیشتر مسئولان به منظور رفع و ساماندهی آنها شدند. آنها همچنین از فعالیت ها و اقدامات سازنده مدیریت طرح ساماندهی تپه مرادآب در راستای ارتقاء سیما و منظر شهری اسلام آباد به صورت ویژه تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود