29 اردیبهشت 1395
شماره خبر: 163275

نماینده مجلس: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمانی ملی تبدیل شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نماینده مجلس: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمانی ملی تبدیل شود


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، گفت: اقتصاد مقاومتی را باید تبدیل به گفتمان کرد.
محمد جواد کولیوند در نشست شورای اداری کرج، افزود: این موضوع مهم باید بیش از پیش در اماکن عمومی مطرح شود تا به گفتمانی مردمی تبدیل شود چراکه در غیراین صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.
وی ادامه داد: امروز باید به ظرفیت ها و پتانسیل ها در بخش اقتصاد مقاومتی توجه کرد چراکه دو موضوع و موقعیت ویژه را در کرج از جمله صنعت و کشاورزی شاهد هستیم. نماینده کرج گفت: به این دوقطب مهم گردشگری را نیز باید افزود و با فعالیت های بیشتر ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی گام های بیشتری را دراین زمینه برداشت . وی خاطرنشان کرد: کمبود سرانه های ورزشی در استان البرز با وجود 43 هیات ورزشی ، بودجه کم از دیگر مشکلات استان نوپای البرز است که بودجه ورزشی آن را به 2.5 برابر افزایش دادیم . کولیوند آموزش و پرورش کرج را دارای فقر فیزیکی خواند که نیازمند تلاش های بیشتر برای تامین رفاه دانش آموزان و توسعه فضای آموزشی است . نماینده مردم کرج گفت: بسیاری از مدارس این کلانشهر بیش از 40 سال قدمت دارد و باید از ظرفیت خیرین برای ساخت مدارس و نوسازی آنها بهره بیشتری برد . وی تامین بخش قابل توجهی از حق آبه کرج از سد امیر کبیرو سد طالقان ، توسعه امکانات بهداشتی و درمانی را از دیگر اقدامات موثر ازسوی نمایندگان مردم این شهر در کلانشهر کرج خواند که درسال جاری نیز با هدف تامین رفاه و خدمات بیشتر برای مردم ادامه می یابد . اما نماینده مردم کرج بصورت پیگیری ترافیک را یکی از برنامه های جدی نمایندگان عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع مهم با توجه به قرار گرفتن استان البرز در مسیر بسیاری از استان های کشور طی جلساتی با شخص رئیس جمهوری به طور جد دنبال شده است . کولیوند افزود: توسعه خطوط ریلی تهران - هشتگرد ، ادامه همت به جاده چالوس از جمله اقدامات موثر دراین زمینه بوده است . وی یادآورشد: خط شمالی آزادراه کرج - قزوین که همواره با مشکلات ترافیکی مواجه است در پنج نقطه تجهیز کارگاه شده و درسال جاری با بهره برداری قطعه اول تهران - شمال تلاش می شود تا از معضلات آن کاسته شود . نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیز همچنین از سرمایه گذاری بخش خارجی برای خط جنوبی آزاد راه کرج - قزوین از انیستیتو پاستور تا چهار باغ خبرداد .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود