1 خرداد 1395
شماره خبر: 163418

جلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد برگزار شد


اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشتهارد با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ومسئولین دستگاههای دولتی اشتهارد در سالن شهدای فرمانداری برگزارشد.
ابوالفضل اینانلو فرماندار اشتهارد در این جلسه با تاکید بر رفع مشکلات صاحبان صنایع گفت :قرار است کار گروهی در خصوص حمایت از صنعت وصاحبان صنایع در این فرمانداری تشکیل شود ومسائل ومشکلات تولید کنند گان را درهر حوزه ای از طریق این کار گروه پیگیری ورفع شود. فرماندار اشتهارد رفع مشکلات کارگری کار فرمایی ، مشکلات مالیاتی ،بیمه وبانکی را از جمله برنامه های اصلی این کار گروه عنوان کرد وی در ادامه افزود: ایجاد شهرک کشاورزی از دیگر برنامه سال جاری است که با اجرای آن سامان دهی اراضی کشاورزی ومکانیزه کردن آن با همکاری جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است. فرماندار اشتهارد با تا کید بر اجرای پروژه انتقال پسآب تصفیه خانه فاضلاب کرج به اشتهارد خاطر نشان کرد :با اجرایی شدن این طرح بیش از3000هکتار از اراضی بایر اشتهارد به زیر کشت خواهد رفت واین اصلی ترین برنامه فرمانداری اشتهارد در حوزه کشاوری محسوب میشود. وی در پایان از پیشرفت هشتاد در صدی سیستم آب شیرین کن اشتهارد و افتتاح و بهره برداری از این پروژه در هفته دولت سال 95 خبرداد.
در ادامه این جلسه محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج اشتهارد وآسارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی ، گفت : اقتصاد مقاومتی باید در میان تمامی اقشار جامعه به صورت یک فرهنگ نهاد ینه شود. ودر اجرای آن تمام رافراد جامعه دخیل باشند. وی با اشاره به اتفاقات منطقه خاورمیانه گفت : کشور ایران در میان همه کشورهای خاورمیانه از جایگاه استراتژیک ویژه ای برخوردار است واین جایگاه موجب شده که تمامی کشورهای غربی وآمریکا نتوانند در امورایران دخالت کنند وهر روز جایگاه این کشوره در منطقه بیشتر به مخاطره می افتد. کولیوند در ادامه با اشاره به نقش مسئولین در جلب اعتماد مردم افزود:مسئولین با عملکرد درست نباید اجازه دهند مردم دلسرد شوند واحساس کنند امور آنها انجام نمیگرد و ی تاکیدنباید موجبات ناراحتی وبی اعتمادی مردم فراهم شوند چرا که پشتوانه هر حکومتی مردم آن هستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود