13 خرداد 1395
شماره خبر: 164241

آماده باش دستگاه ها برای اسکان و پذیرایی زائران حضرت امام (ره)

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آماده باش دستگاه ها برای اسکان و پذیرایی زائران حضرت امام (ره)


مدیر کل بحران استانداری البرزگفت: به مناسبت مراسم ارتحال ملکوتی امام (ره) تمامی دستگاه های خدماتی، امنیتی و امدادی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.
مهدی مهرور در نشست هماهنگی اعلام برنامه های ویژه ارتحال امام خمینی (ره) با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای این مناسبت افزود: در این رابطه کلیه نیروهای خدماتی، امدادی و امنیتی در آماده باش کامل هستند. وی ادامه داد: 104 نفر نیروی امداد و نجات در 24 نقطه استان به همراه 5 دستگاه امبولانس و 5 دستگاه خودرو عملیاتی برای همراهی با کاروان های اعزامی از استان در نظر گرفته شده است.
مهرور گفت: دربخش شهرداری کرج 1500 نفر کارگر خدماتی در مناطق 12 گانه و 102 دستگاه خودروی آتش نشان همراه با پرسنل این سازمان در آماده باش کامل قرار دارند. وی افزود: در راهها و محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان تعداد 200 نفر راهدار در قالب 25 گروه همراه با 85 دستگاه خودروی سبک و سنگین مستقر شده اند. مدیر کل بحراناستانداری البرز اضافه کرد: در دانشگاه علوم پزشکی 32 تیم بازرسی در قالب 66 نفر جهت نظارت بر محل اسکان زائران توزیع آب و غذا اعلام آمادگی کرده و در این رابطه تمام بیمارستان های دولتی و خصوصی به صورت شبانه روزی دایر هستند. وی با اشاره به اینکه پیش بینی های لازم به منظور محدودیت های ترافیکی برای جلوگیری از گره های ترافیکی انجام شده گفت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) به منظور اسکان موقت و پذیرایی در روز 13 خرداد در 24 منطقه اسکان زائران قرار داشته و 8500 نفر از زائران آذربایجان غربی پذیرایی می کنند. مهرور افزود: 2 درمانگاه شهید کلانتری و ولیعصر به صورت شبانه روزی همراه 4 دستگاه آمبولانس آماده باش کامل هستند. وی گفت: در این رابطه 130 نفر از عوامل شرکت توزیع برق همراه با 55 دستگاه خودروی سبک و نیمه سنگین در 8 منطقه استان حضور دارند، همچنین 70 نفر از عوامل شرکت پخش فرآورده های نفتی همراه 100 دستگاه خودروی انتقال سوخت خدمت رسانی می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود