22 آذر 1391
شماره خبر: 16455

خدمات باید همراه با کیفیت مطلوب به شهروندان ارائه شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

خدمات باید همراه با کیفیت مطلوب به شهروندان ارائه شود


سپیدارآنلاین: استاندار البرز تاکید کرد: خدماتی که از سوی دستگاه ها به ویژه شوراهای شهر و شهرداری ها به مردم ارائه می شود باید همراه با کیفیت مطلوب باشد.
اصغر عربیان در جلسه شهرداران و اعضای شورای شهر که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با تاکید بر اینکه خدمات باید همراه با کیفیت مطلوب باشد، اظهار داشت: آسفالت و جدول گذاری باید دوام داشته باشد نه اینکه عمر جدول گذاری یا آسفالت کمتر یک سال باشد. وی ادامه داد: جدول باید حداقل 15 سال دوام بیاورد و توجه به کیفیت باید مورد توجه قرار گیرد. استاندار البرز بر رعایت اصول فنی در ساخت و ساز تاکید کرد و افزود: عمر یک ساختمان باید بالای 40 سال باشد. عربیان تصریح کرد: ساخت و ساز غیر مجاز نتیجه اش پرونده های که با رای تخریب مواجه شده است.
جریمه علاج یک معضل و بیماری است
وی اظهار داشت: جریمه علاج یک معضل و بیماری است و جریمه در دلش یک تنبیه نهفته است. استاندار البرز ادامه داد: یکی از مشکلات استان البرز ساختار شهر کرج است که این مشکل را به شکل بارز تر نشان می دهد. عربیان با اشاره به اینکه همه تقاضای جدا شدن و مدیریت شهری جداگانه دارند، افزود: مردم متوجه آثار مدیریت واحد شهری نیستند شاید کمتر اطلاع رسانی و توجه شده است.
مزیت مدیریت واحد شهری باید اطلاع رسانی شود
استاندار البرز با بیان اینکه فوائد مدیریت واحد شهری باید تشریح و اطلاع رسانی شود اظهار داشت: عمر شورا رو به پایان است و باید به مردم جوابگو باشیم. وی ادامه داد: باید برای مراقبت از اموال و بیت المال باید بیش از گذشته توجه کنیم.
انتخابات پیش رو شورا باید قانونمند و بهتر از گذشته برگزار شود
عربیان گفت: انتخابات پیش رو شورا باید قانومند و بهتر از گذشته برگزار شود. وی با بیان اینکه برخی از افراد پول های کلان هزینه می کنند و اخبار دسته بندی تحویل جامعه می شود، اضافه کرد: بنابراین اطلاع رسانی باید صحیح صورت گیرد. استاندار البرز تاکید کرد: افزایش تراکم باید بر مبنای یک معیار درست، منطقی و متناسب به حقوق افراد باشد. وی با اشاره اینکه سند ملی توسعه را باید تهیه کنیم، اضافه کرد: باید برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود