18 مرداد 1395
شماره خبر: 167969

فرماندار کرج: رسانه ها باید بر عملکرد مدیران نظارت داشته باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار کرج: رسانه ها باید بر عملکرد مدیران نظارت داشته باشند


معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج بر ضرورت نظارت رسانه ها بر عملکرد مدیران تاکید کرد و گفت مدیری که خوب کار نمی کند باید درافکارعمومی تنبیه شود و این مهم از سوی رسانه ها محقق می شود.
محمد تقی ایرانی در آئین تجلیل از خبرنگاران کرج، افزود: کار خبرنگاری نه در کشور ایران بلکه در دنیا با سختی همراه است و این مشکلات مشهود است. وی با تاکید بر اینکه برخی با ادبیات این حرفه آشنا نیستند، اظهار داشت: مسئولان باید پاسخگو رسانه ها و خبرنگاران باشند، امروز شاهد هستیم که بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف ازسوی شما مطرح می شود و به همراهی بیش از پیش تلاشگران این عرصه نیاز داریم. فرماندار کرج گفت: افرادی که دراین حرفه قدم می گذارند نباید تک رو باشند، بلکه با رعایت جانب انصاف و عدالت به جایگاه واقعی خود یعنی اطلاع رسانی شفاف و دقیق برسند. وی اضافه کرد: حضور خبرنگاران ایجاد اعتدال، انگیزه و امید می کند و در حوزه آزادی اندیشه به انسان های آزاد اندیش هم نیاز داریم. معاون استاندار البرز با قدردانی از اقدامات انجام شده در نمایشگاه مطبوعات، گفت: برچسب قرمزی که بر دهان یک مانکن خبرنگار بود برداشته شد چراکه قانون اساسی، اسلام، رویه امام (ره)، مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری آزادی سالم جریان اطلاع رسانی در کشور است. وی خاطرنشان کرد: البته موانعی هم وجود دارد. کسی که حرفه ای کار می کند قانون را خوب می داند، احترام را می داند اعتقادات مردم را خوب می شناسد، براین اساس باید به گونه ای کار کنید که قانون از شما حمایت کند. ایرانی جامعه حرفه ای مطبوعات البرز را با کمترین حاشیه همراه خواند و افزود: ضمن اینکه بخشی از فعالیت مطبوعات پرداختن به حواشی است نه حاشیه پردازی به معنای مچ گیری. معاون استاندار البرز تاکید کرد:حرمت افراد را باید رعایت کرد و درزندگی شخصی آنان ورود نداشت. وی با اشاره به اینکه سال هاست در ایران تجربه حکومت دمکراسی و مردم سالاری دینی را داریم، افزود: ما به عنوان یک متد این حکومت را پذیرفته ایم که شکل حکومت دمکراسی و محتوایش اسلامی باشد، ولی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه آن ها را زیر یک پرچم گرد آورده، بنابراین خواست رهبر و دولت خواست تک تک افراد در جامعه است.
ایرانی ادامه داد: در این 37 سال هر کسی کوتاهی هایی کرده و همه به یک شکل در ایجاد این وضعیت سهیم بوده ایم، ولی هر جا هستیم باید اصلاح گرایانه نسبت به موضوع های اجتماعی رفتار کنیم. وی خاطرنشان کرد: از تعطیلی کارخانه ها در استان ممانعت شد و امروز کارخانه های نیمه فعال در حال فعالیت هستند که باید با تعامل و همدلی هرچه بیشتر در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرند. وی اضافه کرد: قبل از انقلاب توزیع ناعادلانه ثروت بود و پس از پیروزی انقلاب سازمان هایی تشکیل شد که مناطق محروم را مد نظر قرار دادند، ولی اکنون درشهر ها مواجه با عدم توزیع ناعادلانه امکانات شهری شده ایم.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود