26 مرداد 1395
شماره خبر: 168413

فرماندار ساوجبلاغ سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرماندار ساوجبلاغ سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت


فرماندار ساوجبلاغ سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ ابوالقاسم پالیز گیر در این پیام از مقام شامخ اسطوره های صبر، مقاومت و ایثار تجلیل کرد.
فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه مقاومت ایثارگران در طول دفاع مقدس و بعد از آن به یک فرهنگ تبدیل شده است ادامه داد: این فرهنگ به طور حتم باقی خواهد ماند و تاریخ به نیکی از آن یاد خواهد کرد.
وی این روز را یادآور بازگشت دلیرمردان سرافراز و آزادگان جان برکفی یاد کرد که تلخی ایام اسارت را به شیرینی دوران صبر و استقامت در برابر دشمن بعثی مبدل کرده و از این فرصت برای تکمیل ایمان و تقویت اراده خود کمال استفاده را کردند. وی در این پیام خطاب به آزادگان گفت: در این میان عزیزانی از هم بندی هایتان بودند که تا سرحد شهادت پیش رفتند و تسلیم زیاده خواهی مزدوران بعثی نشدند. وی اظهار کرد: درس بزرگ شما آزادگان مقاوم به ملت قهرمان ایران، درس ایستادگی صبر، مقاومت، ایثار و تسلیم نشدن در برابر دشمنان خداست. پالیز گیر در ادامه ضمن تجلیل از مقام شامخ اسطوره های صبر، مقاومت و ایثار گفت: دست یکایک شما رها شدگان از بند نفسانیت را می بوسم و برایتان از درگاه ایزد منان آرزوی سلامتی و موفقیت در کنار خانواده محترم و صبورتان مسئلت می نمایم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود