2 شهریور 1395
شماره خبر: 168914

فلسفه دیدارهای مردمی شناخت مشکلات مناطق است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فلسفه دیدارهای مردمی شناخت مشکلات مناطق است


استاندار البرز گفت: مسئولان در جریان دیدارهای مردمی از نزدیک با مسائل و مشکلات مناطق آشنا شده و به دنبال حل آنها خواهند بود.
سید حمید طهائی بعد از اقامه نماز در جمع مردم این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی و باهنر و تمامی شهدای دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دو شهید مخلصی که در خدمت اسلام و انقلاب و از پاک باختگان راه اسلام درخدمت امام راحل و مردم سلحشور در زمره شهدای انقلاب اسلامی قرار گرفتتند. وی افزود: دست نفاق این بزرگان و ارزش های اسلامی را از ما گرفت
طهایی با اشاره به فلسفه دیدارهای مسئولان با مردم خاطر نشان کرد: این دیدارهای مردمی با هدف آشنایی با مسائل و مشکلات مردم عزیز مان در جای جای استان است.وی افزود: حاصل این نشست ها شناخت مسائل و مشکلات مناطق است و مسئولان از نزدیک دغدغه ها را می شنوند و به دنبال ارائه راه حل هستند. طهائی تصریح کرد: انقلاب اسلامی افتخار دارد که در خاورمیانه جزیره ای امن نام گرفته است،هر چند استکبار و دشمنان اسلام تمایلی ندارند این شرایط بر کشور ما حاکم باشد و عوامل خود را برای بر هم زدن وحدت و ایجاد دو دستگی بکار گرفته اند. وی افزود:دولت تدبیر و امید در فضای آلوده ای که دشمن ایجاد کرده، جزیره امنی را فراهم نموده است. وی ادامه داد: این فضای وحدت بخش مرهون حضور با شکوه مردم در انتخابات اسفندماه پای صندوق های رای است و از هر جناحی به فرمان مقام معظم رهبری به عشق کشور در صحنه حاضر شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود