6 دی 1395
شماره خبر: 171973

شرکت های صنعتی برای ساخت فضاهای فرهنگی و ورزشی درفردیس مشارکت کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

شرکت های صنعتی برای ساخت فضاهای فرهنگی و ورزشی درفردیس مشارکت کنند


معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری فردیس گفت که شرکت های صنعتی برای رفاه حال کارکنان و خانواده آنها باید در ساخت فضاهای فرهنگی، تفریحی و ورزشی مشارکت کنند.
محمدمجرد در بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس، افزود: قرار است نشستی با صاحبان صنایع بزرگ این شهرستان مانند مپنا و نیروگاه منتظر قائم برگزار شود تا از ظرفیت های آنها برای جامعه کارگری در این شهرستان استفاده شود. وی با بیان اینکه شرکت های صنعتی از امکانات این شهرستان استفاده می کنند اما هیچ خدماتی ارائه نمی دهند، اظهار داشت: باید از ظرفیت، امکانات و اعتبارات آنها برای این شهرستان استفاده کرد البته ما نیز در این زمینه مشارکت می کنیم. مجرد افزود: شرکت های صنعتی می توانند برای فرزندان جامعه کارگری خود اقدام به تاسیس مدرسه در شهرستان فردیس کنند.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای بازار اشتغال از سوی اداره کار این شهرستان ضروری است، گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان آسیب هایی که جامعه کارگری را تهدید می کند، احصا و به فرمانداری اعلام کند تا در این زمینه برای توانمندسازی نیروی کار قدمهایی را بردارد. معاون برنامه ریزی ، اداری ومالی فرمانداری فردیس گفت: اداره کار می تواند با برنامه ریزی و برگزاری آموزشهای لازم به صنوف از طریق اتاق اصناف و کارگران شهرک های صنعتی و دانشگاهها اقدام اساسی کند. وی اظهار داشت: فقط تحصیلات کافی نیست بلکه فرد باید تجربه کاری و مهارت لازم را داشته باشد زیرا نداشتن مهارت حلقه مفقوده جامعه کارگری است. مجرد گفت: شهرستان فردیس چهار دفتر کاریابی وجود دارد که دو دفتر کاریابی دیگر بزودی راه اندازی می شود. وی ادامه داد: قرار است بازدیدی از دفاتر کاریابی ها در این شهرستان داشته باشیم که تاکنون چه خدماتی را افراد جویای کار ارائه داده اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود