29 دی 1395
شماره خبر: 173176

شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ رتبه اول البرز را به خود اختصاص داد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ رتبه اول البرز را به خود اختصاص داد


فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ گفت: شورای آموزش و پرورش این شهرستان رتبه اول را در بین شوراهای هشت گانه آموزش و پرورش استان البرز به خود اختصاص داد.
ابوالقاسم پالیزگیر افزود: به مناسبت تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در 26 دی ماه 1372 در مجلس شورای اسلامی از 24 تا 30 دی به نام هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.
وی اظهار کرد: هر ساله دبیر خانه شوراهای آموزش و پرورش البرز عملکرد شوراهای آمورش و پرورش این استان را در طول یک سال تحصیلی مورد ارزیابی قرار می دهد. وی با اشاره به اینکه شوراهای آموزش و پرورش مهمترین عرصه مشارکت و نظارت همه جانبه و همگانی در آموزش و پرورش را تشکیل می دهد یاد آور شد: در هفته بزرگداشت شورا عملکرد شوراهای هشت گانه آموزش و پرورش البرز مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار گرفته و امتیاز دهی می شود. پالیزگیر گفت: شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ در ارزیابی عملکرد دبیرخانه شوراهای آموزش و پرورش البرز با کسب 293.75 امتیاز رتبه اول را کسب کرد. وی در ادامه از برگزاری منظم نشست های شورای آموزش و پرورش با حضور فعال همه اعضاء از جمله امام جمعه ساوجبلاغ،تعداد مصوبات و اجرایی شدن آنها، نیاز سنجی ، ارائه پیشنهادات کارشناسی شده برای تصمیم گیری در شورا بعنوان معیارهای برتر شناخته شدن شورای آموزش و پرورش این شهرستان در البرز یاد کرد. فرماندار ساوجبلاغ تعداد مصوبه ها و اجرایی شدن آن در زمینه های آموزشی، پرورشی، اداری مالی، عمرانی ، رفاهی و خدماتی، پژوهشی و سایر موارد را از دیگر شاخص های کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ در استان برشمرد. پالیز گیر اضافه کرد: شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ در سال 95 تا پایان آذر ماه 7 نشست و 49 مصوبه داشته است که تا کنون 27 مصوبه آن اجرایی شده است. وی ادامه داد: در همایش سالانه شوراهای آموزش و پرورش استان که روز گذشته در استانداری البرز برگزار شد از اعضای شورای آموزش و پرورش ساوجبلاغ که حائز رتبه اول در بین شوراهای هشت گانه آموزش و پرورش البرز شد با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود