12 بهمن 1395
شماره خبر: 173954

بازدید میدانی معاون سیاسی استانداری البرز از مدارس استان

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید میدانی معاون سیاسی استانداری البرز از مدارس استان


معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در بازدید میدانی تعدادی از مدارس دخترانه کرج وضعیت کیفیت آموزشی نسل آینده را ارزیابی کرد.
، فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در بازدید میدانی از برخی از مدارس دخترانه کرج، گفت: مشکلات آموزشی طرح شده در شوراهای مختلف آموزش و پرورش امروز در این بازدید میدانی، بصورت عملیاتی بررسی شد.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید بسترها و امکانات آموزشی را مهیا کنند،تنها وظیفه دانش آموزان را کسب علم برای توسعه کشور اعلام کرد. حقیقی گفت: مدیران در دولت ' تدبیرو امید ' همسو با سیاست های دولت باید هرچه بیشتر در تحقق وعده ها تلاش کنند و نظارت کامل نیز دراین زمینه ادامه می یابد . وی خاطرنشان کرد: بازدید میدانی امروز پس از درخواست شماری از دانش آموزان مقطع دبیرستان مبنی بر وجود مشکلات امنیتی ، رفاهی و آموزشی براساس وعده ای که در شورای دانش آموزی برای پیگیری به آنان داده شده بود صورت گرفت . دراین بازدید میدانی ، فرماندار ویژه کرج ، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ، مدیرکل نوسازی مدارس این استان با همراهی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از نزدیک مدارسی که مشکلات آنها در شورای دانش آموزی مطرح شده بود را مورد بررسی قرارد ادند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود