21 خرداد 1396
شماره خبر: 179370

کارگروه اشتغال در شهرستان فردیس فعال می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کارگروه اشتغال در شهرستان فردیس فعال می شود


سرپرست فرمانداری شهرستان فردیس با اشاره به نامگذاری سال 96 با عنوان اقتصادمقاومتی، تولید، اشتغال گفت: اشتغال یکی از دغدغه های مردم به ویژه جوانان است، بنابراین هر چه سریعتر باید کارگروه اشتغال در این شهرستان فعال شود.
حمید احدی در نشست شورای اداری شهرستان فردیس افزود: این کارگروه به همت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردیس تشکیل می شود. وی تصریح کرد: این کارگروه می تواند با بررسی شرایط موجود مشکلات بیکاری را برطرف کرده و سیاست گذاری لازم را انجام دهد.وی در ادامه از منتخبیان شورای شهر فردیس خواست خدمت صادقانه و خالصانه به مردم انجام دهند تا چهره ای خوب از نخستین دوره شورای فردیس در ذهن مردم نقش ببندد. احدی گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در شهرستان فردیس به خوبی برگزار شد و سه هزار نفر از مردم این شهرستان به مرقد امام اعزام شدند. سرپرست فرمانداری فردیس از زحمات و تلاش های شهرداران منطقه 3 و 10 و مشکین دشت اتاق اصناف، هیئت مدیره شهرک صنعتی سیمین دشت و دهیاری فرخ آبادزیبادشت که هزینه این مراسم را پرداخت کردند، تشکر و قدردانی کرد. احدی افزود: 7 نفر از اعضای گروهک تروریستی داعش در این شهرستان دستگیر و تحویل وزارت اطلاعات شدند. امنیت حاکم بر منطقه را مرهون تلاش‌های شهدا و سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس نیز گفت: مدیران ادارات تقاضای زمین برای ساختمان اداری خود را پیگیری کنند. محمدرضا فلاح نژاد افزود: برای ایجاد اشتغال ادارات شهرستان فردیس می توانند در جذب سرمایه های بخش خصوصی نقش مهمی ایفا کنند.وی اظهار داشت: حقوق شهروندی ،عفاف و حجاب ،تکریم ارباب و رجوع در ادارات شهرستان فردیس رعایت شود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود