24 تیر 1396
شماره خبر: 181027

اختصاص سه جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس به بحث قاچاق کالا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اختصاص سه جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس به بحث قاچاق کالا


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از اختصاص سه جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس به بحث قاچاق کالا خبر داد.
عزیز اکبریان در همایش اصناف، صنعت و معدن کهدر سالن همایش سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه تجلیل از تولیدکنندگان و اصناف در راستای بهبود شرایط اقتصادی و حمایت از تولید داخل ضروری است، اظهار کرد: استان البرز از ظرفیت ویژه‌ای در بخش صنعت و اصناف برخوردار است. وی با اشاره به اینکه در شرایطی به سر می‌بریم که باید از برهه‌ای عبور کنیم، افزود: در ۴ ساله عمر دولت یازدهم اقدامات ویژه‌ای در بخش کنترل تورم صورت گرفت.
اختصاص ۲۰ درصد درآمد کشور به بخش خصوصی
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی عبور از رکود در کشور را ضروری دانست و گفت: تحقق این امر بستر اجرایی شدن برنامه ششم توسعه کشوری را فراهم خواهد کرد.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه خروج از رکود باید به‌صورت اصولی انجام گیرد، این مهم با حرکت به‌سوی سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر خواهد شد، تصریح کرد: باید از حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های گوناگون استقبال کنیم. اکبریان با تأکید بر اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه باید بستر سرمایه‌گذاری در کشور را فراهم کند، گفت: ۲۰ درصد از درامد کشور به صندوق توسعه ملی برای کمک به بخش خصوصی در نظر گرفته‌شده است.
رونق اقتصادی با فشار مالیاتی امکان‌پذیر نیست
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی ۵۰ درصد مشکلات بانکی به خودمان بازمی‌گردد و تنها ۵۰ درصد دیگر به سبب تحریم‌های اعمالی است، افزود: بحث اصلاح سیستم بانکی در مجلس شورای اسلامی مطرح است. وی اصلاح قانون مالیات‌ها را از دیگر موارد حائز اهمیت و در دستور کار مجلس شورای اسلامی برشمرد و اظهار کرد: چنبره فشار مالیاتی به تولیدکنندگان زیاد است، رونق اقتصادی با فشار مالیاتی امکان‌پذیر نیست اما بدون شک باید مانع از فرارهای مالیاتی شد. اکبریان با اشاره به اینکه سه جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی را با مبارزه با قاچاق کالا اختصاص داده ایم، گفت: طی روزهای آتی گزارشی پیرو مبارزه با قاچاق کالا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود