11 مرداد 1396
شماره خبر: 181882

رئیس کمیسیون صنایع مجلس: دولت دوازدهم با وحدت و صمیمیت پیش می رود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رئیس کمیسیون صنایع مجلس: دولت دوازدهم با وحدت و صمیمیت پیش می رود


رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت که دولت دوازدهم برای دستیابی به اهداف خود و کمک به پیشرفت کشور نیازمند وحدت و صمیمت با مردم و مسئولین است.
عزیز اکبریان در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی نقاشی رضوی البرز در کاروانسرای شاه عباسی کرج، افزود: کشور ما امروز نیازمند وحدت است، دولت مربوط به جناح خاصی است و هر اقدامی که از سوی دولت انجام شود به نام نظام تمام می شود. وی با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهوری اسلامی ایران در روز شنبه هفته آینده گفت: دولت با وحدت و همدلی مردم و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می تواند در خصوص حل مسایل و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه گام های بسیار بلندی بردارد. اکبریان با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند نشاط و معنویت است، اظهار داشت: یک فرهنگ بدی در جامعه ما ایجاد شده که مردم در جشن ها کمتر حضور پیدا می کنند، این در حالی است که اگر بتوانیم نشاط واقعی همراه با معنویت و مشروع در جامعه ایجاد کنیم، دیگر این شادی ها به زیر زمین ها نخواهد رفت.
وی ادامه داد:جوانان ما باید در نشاط به سر ببرند و با رعایت مسایل شرعی و اسلامی و با نظر علما نشاط و معنویت در جامعه بیشتر شود. نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران همواره در تمامی عرصه ها حضوری گسترده داشته اند و هر جایی که احساس کرده اند انقلاب و مملکت نیاز به حضور آنان دارد، از هر قشر و گروهی حضور یافته اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود