23 دی 1396
شماره خبر: 189775

بصیرت و شعور سیاسی نیروی انتظامی موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بصیرت و شعور سیاسی نیروی انتظامی موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: امنیت ایران اسلامی مرهون ازخودگذشتگی‌های کارکنان ناجاست و نیروی انتظامی مثل همیشه با بصیرت، شعور سیاسی و اقتدار در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده است.
حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی در جمع کارکنان انتظامی استان البرز گفت: امنیتی که امروز شاهد آن هستیم و مردم از آن برخوردارند حاصل زحمات و از خودگذشتگی‌های نیروی انتظامی و مدافعان حریم انقلاب اسلامی است. وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: اقدامات به‌موقع و سریع پلیس در مقابل اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت، نشان از بصیرت، قدرت و اقتدار نیروی انتظامی ایران اسلامی دارد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) که از نیروی انتظامی به‌عنوان نیروی عظیم و مهم یادکرده‌اند، گفت: این نام‌گذاری به علت مأموریت‌های عظیم و مهمی است که نیروی انتظامی همواره آن‌ها را انجام می‌دهد. حجت‌الاسلام بهرامی با تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی استان در برقراری و حفظ امنیت اظهار داشت: اگر انجام کارها و مأموریت‌ها رنگ خدایی به خود بگیرد اجر و پاداشی که برای هر فرد در نظر گرفته می‌شود نیز خدایی است و خداوند متعال پاداش عظیمی را نصیب افراد می‌کند. وی بیان داشت: توجه به چند نکته بسیار حائز اهمیت است و این موارد می‌تواند در آینده موجبات افزایش اقتدار را در نیروی انتظامی فراهم آورد که یکی از این موضوعات که می‌بایست موردتوجه همه قرار گیرد لزوم حفظ هوشیاری، بصیرت و تلاش در جهت تقویت آن است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تأکید بر اهمیت بینش سیاسی در بین کارکنان ناجا گفت: همه‌کسانی که در نیروی انتظامی مشغول خدمت‌رسانی هستند بایستی قدرت تجزیه‌وتحلیل سیاسی داشته باشند و مسائل روز را به‌خوبی تشریح و تبیین کنند. حجت‌الاسلام بهرامی افزود: حفظ وحدت و انسجام، دو مقوله اساسی است که مانع از بروز تفرقه و اختلاف می‌شود و باید به این دو مورد نیز توجه ویژه شود. وی با اشاره به اهمیت بحث جنگ نرم از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و توجه مسئولان و کارکنان تحت امر به این نکته اظهار داشت: دشمن پس از ناامید شدن از جنگ سخت و نظامی، دشمنی خود را به‌صورت جنگ نرم با ما آغاز کرده و همچنان در این راه تلاش می‌کند تا به ما آسیب برساند که می‌طلبد همه ما هوشیار باشیم و دشمن را دررسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با تأکید بر حربه‌های جدید دشمن در بحث نفوذ و مقابله با ایران اسلامی گفت: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود هم از عوامل داخلی و هم از عوامل خارجی بهره می‌برد که باید هوشیاری و بصیرت خود را برای مقابله با آن افزایش دهیم. حجت‌الاسلام بهرامی با اشاره به‌جایگاه والای شهدا و خانواده‌هایشان در حفظ امنیت بیان داشت: همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های آنان و صبر و تحمل خانواده‌های معظم شهدا هستیم و باید تلاش کنیم تا ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و یک‌لحظه از آن غفلت نکنیم.وی ضمن ابلاغ مراتب تشکر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و علما و سایر مسئولان از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، گفت: حضور به‌موقع نیروی انتظامی و تدبیر درست و به‌جای این نیرو برای مقابله با اغتشاشگران باعث برقراری امنیت و نمایش اقتدار پلیس در کشور شد. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اظهار داشت: دشمن قصد داشت آشوب را از شهرهای کوچک آغاز کند و به شهرهای بزرگ بکشاند اما نیروهای ولایتمدار انتظامی باشعور، بصیرت و رشادت مثال‌زدنی وارد عمل شدند و همچون همیشه دشمنان را کاملاً مأیوس و ناامید کردند. حجت‌الاسلام بهرامی در پایان با اشاره به ملاقاتی که با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) داشت، بیان کرد: حضرت آقا فرمودند: " هرکجا که در جمع کارکنان نیروی انتظامی حضور پیدا کردید سلام ویژه من را به آنان برسانید".

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود