4 بهمن 1396
شماره خبر: 190405

انتقال پرونده مالیاتی بنگاه های اقتصادی استان به البرز ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

انتقال پرونده مالیاتی بنگاه های اقتصادی استان به البرز ضروری است


دکتر نجفی استاندار البرز گفت: با تمام امکانات و ظرفیت های استان درصدد حمایت از تولید و واحدهای تولیدی هستیم از این رو تاکید می شود که شرکت ها دفاتر و پرونده های مالیاتی خود را به استان محل استقرار خود انتقال دهند تا روند رفع موانع و تسهیل در امور آنها تسریع داشته باشد.
همچنان رتبه اول ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور از آن البرز است
دکتر محمدعلی نجفی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که عصر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه البرز همچنان رتبه اول ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با پرداخت تسهیلات به مبلغ 446 میلیارد تومان را در کشور دارد افزود: در سر جمع پرداخت ها نیز البرز با 778 میلیارد تومان حائز رتبه دوم کشور قرار دارد.
وی ادامه داد: واحدهای تولیدی که در این جلسه حضور پیدا کرده و موانع و مشکلات خود را بیان می کنند انتظار مساعدت و ایجاد بستری برای تسهیل در روند تولید را از مسئولین دارند از این رو موارد مطرح شده از سوی آنها مورد بررسی قرار گرفته و راهکار مناسب ارائه می شود.
***با تمام قوا از روند رونق تولید و اشتغال استان حمایت می کنیم
دکتر نجفی با بیان اینکه تولید در کشور با توجه به شرایط منطقه و اینکه بازار رقابت در فرصت نابرابر تولید نسبت به سایر کشورها شکل گرفته گفت: بنابراین ضرورت دارد که در این رابطه مسئولان و بویژه بانک ها تدابیر خاصی را در جهت حمایت از تولید و ایجاد اشتغال داشته باشند. وی افزود: با تمام امکانات و ظرفیت های استان درصدد حمایت از تولید و واحدهای تولیدی هستیم از این رو تاکید می شود که شرکت ها دفاتر و پرونده های مالیاتی خود را به استان محل استقرار خود انتقال دهند تا روند رفع موانع و تسهیل در امور آنها تسریع داشته باشد. استاندار البرز اضافه کرد: همچنان از روند پرداخت تسهیلات بانک ها گلایه داریم چراکه ضرورت دارد روند پرداخت ها و حوزه اختیارات شعب بانک ها در استان تسریع و ارتقا پیدا کند.
***مدیران کمکار بانک ها در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید معرفی می شوند
وی گفت: مدیران بانک های استان باید بدنبال تفویض اختیارات بیشتر برای پرداخت ها و تصمیم گیری در راستای رفع موانع تولید باشند. دکتر نجفی خاطرنشان کرد: امروز رییس امور شعب بانک ملی ایران و رییس امور شعب بانک توسعه تعاون استان، برای عملکرد مطلوب در ارائه تسهیلات رفع موانع تولید مورد تقدیر قرار گرفتند که البته در این رابطه بانک های کم کار که در این بخش ضعف دارند نیز معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود