25 تیر 1397
شماره خبر: 198473

لزوم تهیه طرح جامع ترافیکی شهرستان نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

لزوم تهیه طرح جامع ترافیکی شهرستان نظرآباد


️فرماندار نظرآباد گفت: قطعا تهیه طرح جامع ترافیکی برای شهرستان موجب خواهد شد تا افزون بر کاهش بار ترافیکی محورها، ایمنی جاده های ورودی و خروجی شهرستان نیز تامین شود.
دکتر محمدرضا فلاح نژاد در جلسه شورای ترافیک شهرستان با اشاره به لزوم تهیه طرح جامع ترافیکی اظهار کرد: باید طرح جامع ترافیکی را جهت سهولت در تردد مردم و توسعه شهرستان تهیه و سپس اجرا نماییم. ☑️وی افزود: احداث جاده ها، پلها، علایم ترافیکی وتابلوهای راهنما شهرستان برای ایجاد ارزش افزوده و همچنین رفاه حال شهروندان از مسائل ضروری است که توجه اکید همه مسئولان مربوطه را می طلبد. ☑️دکتر فلاح نژاد در ادامه در خصوص تمهیداتی که باید جهت حفظ جان شهروندان در رفت و آمدهای جاده ای صورت پذیرد بیان کرد: باید جهت حفظ جان شهروندان و به حداقل رساندن میزان تصادفات جاده ای، تمهیدات کوتاه مدت همچون آشکار سازی سرعت گیر مسیر هیو به پل ورودی نظرآباد و... تا اجرایی شدن برنامه های بلند مدت و میان مدت طرح عمرانی پل رو گذر اتوبان مدنظر باشد. دکتر فلاح نژاد تاکید کرد: صرف بودجه دهیاری های شهرستان، خیرین و اعتبارات راه وشهرسازی باید در راستای رفع عیب تقاطع های روطستایی انجام شود تا بتوانیم خدمت به مردم را علاوه بر شهرها در روستاها نیز به نحو شایسته ای عملیاتی نماییم.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از مسیرهای افتتاح شده و بررسی موانع و مشکلات جاده ای سیپورکس به شیخ حسن از جمله مواردی است که باید در اسرع وقت جهت سهولت در تردد مردم و کاهش خطرات و بار ترافیکی پیگیری شود. گفتنی است امروز مسائل و مشکلات جاده های آزادراه تهران_قزوین، جاده نجم آباد، محور خودرو_صالحیه_احمدآباد، جاده بختیار_تنکمان، جاده آبیک به سمت جنوب و جاده بادامک به ریاست فرماندار نظرآباد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود