15 مرداد 1397
شماره خبر: 199582

رعایت قانون را در نظارت و بازرسی بر انتخابات ضروری می دانیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رعایت قانون را در نظارت و بازرسی بر انتخابات ضروری می دانیم


رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات البرز گفت: رویکرد دفتر نظارت و بازرسی انتخابات این استان بر مدار چارچوب قانون و وظیفه خطیر حفاظت از آراء مردم است.
سید رضا نوراللهی در آیین معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز افزود: در آموزه های دینی ما انتصاب به مسئولیت ها یک فرصت برای خدمت به نظام، مردم و دستگاه است و نباید به چشم غنیمت به آن نگاه کرد. وی ادامه داد: قانون انتخابات اشکالاتی دارد که پس از اصلاح قانون شاهد مشکلات کمتری در این حوزه خواهیم بود. نوراللهی گفت: انتظار می رود با تعامل دستگاه های زیربط در استان و هم افزایی در فصول مشترک کاری بتوانیم هماهنگی بیشتر برای برگزاری انتخابات سالم و در شان مردم استان البرز داشته باشیم . وی افزود : یکی از وظایف مهم شورای نگهبان نظارت بر انتخابات خبرگان رهبری ،ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی است که نیاز به سازو کار لازم دارد که دفاتر نظارتی شورای نگهبان در استانها این نقش را به عهده دارند و بعنوان بازوی نظارتی شورای نگهبان و هیاتهای نظارت فعال هستند.
دراین مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی قدردانی و سید رضا نوراللهی به عنوان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان البرز معرفی شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود