15 مهر 1397
شماره خبر: 202880

دست همراهی اصناف را برای ثبات آرامش در بازار به گرمی می فشاریم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دست همراهی اصناف را برای ثبات آرامش در بازار به گرمی می فشاریم


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دست مساعدت و همیاری اصناف را به گرمی می فشاریم چراکه حضور آنها در کنار دولت، از بسیاری ناآرامی های بازار جلوگیری کرده است.
، دکتر محمدعلی نجفی در جلسه هم اندیشی با نمایندگان اصناف استان که ظهر یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه در جلسات استان همواره به جایگاه اصناف و نقش غیرقابل انکار آنها در تعامل با دولت اشاره می شود، افزود: برای حل مشکلات و معضلات این حوزه با جدیت اقدام می کنیم. وی با اشاره به اینکه اصناف از جنس مردم هستند، ادامه داد: از این رو در چنین جلساتی با عنوان هم اندیشی به بررسی راهکارهای حل مشکلات مردم می پردازیم. دکترنجفی گفت: از گذشته تاکنون کسبه همواره مورد احترام مردم و مسئولان بوده اند بنابراین با اشراف به حساسیت های موجود بر این باور هستیم که بدون کمک اصناف موفق به ایجاد ثبات در آرامش بازار نخواهیم بود.
*دولت برای حل معضلات حمل و نقل، ارز 4200 تومانی به واردات لاستیک اختصاص داد
وی به مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: موضوعات این حوزه را دقیق رصد می کنیم و در این رابطه در نقاط مختلف استان حضوری به موقع داشتیم. استاندار البرز اضافه کرد: برخی از مسائل حوزه حمل و نقل به دلیل فشار مجدد تحریم ها بوده از این رو مصوب شد که ارز 4200 تومانی به واردات لاستیک نیز اختصاص یابد. وی با اشاره به تصویب لایحه الحاق ایران به کنواسیون مقابله با تامین مالی تروریسم گفت: به طور قطع شاهد تبعات مثبت این قانون در کشور خواهیم بود.
*بسیاری از ناآرامی ها در اقتصاد کشور منشا روانی دارد
دکترنجفی افزود: بسیاری از چالش ها و دغدغه های اقتصادی بواسطه ایجاد جو روانی در کشور ایجاد می شود که حضور موثر اصناف در این راستا گره گشا خواهد بود.وی با بیان اینکه قدرتمندترین افراد برای توزیع، اصناف هستند خاطرنشان کرد: همواره بهترین مسیر توزیع کالا را از کانال اصناف می دانیم، و بر این باور هستیم که اگر تخلفی نیز در این حوزه صورت گیرد، اصناف می توانند با آن برخورد کنند.
*از ادارات کل بیمه و مالیات استان انتظار می رود در این شرایط حساس برای اصناف تسهیلات ایجاد کنند
استاندار البرز گفت: دست مساعدت و همیاری اصناف را به گرمی می فشاریم چراکه حضور آنها در کنار دولت، از بسیاری ناآرامی های بازار جلوگیری کرده است.وی افزود: از ادارات کل بیمه و مالیات استان نیز انتظار می رود که با ایجاد تسهیلات در این شرایط خاص در کنار اصناف باشند.
*با همراهی کسبه چراغ شهرک صنفی شیخ آباد بزودی روشن می شود
دکترنجفی بر همراهی شهرداری های استان با اصناف در راستای حل معضلات این حوزه تاکید کرد و گفت: اصناف نیز مانند تمامی عرصه ها نیازمند آموزش است.وی عنوان کرد: حل مشکلات شهرک صنفی شیخ آباد را به جد در دستور کار قرار داده ایم و درصدد هستیم که بزودی چراغ این شهرک را روشن کنیم ولی از کسبه نیز انتظار می رود با همراهی و هم افزایی راه را هموار کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود