13 تیر 1398
شماره خبر: 216494

جانمایی دانشگاه فرهنگیان البرز تسریع می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جانمایی دانشگاه فرهنگیان البرز تسریع می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: با توجه به تاکیدات استاندار محترم و ضرورت نیاز استان به رشد و تعالی نظام آموزشی در راستای اجرای سیاست های توسعه ای البرز باید مدیران دستگاه های ذیصلاح اهتمام جدی داشته باشند.
علی درویش پور ضمن بازدید از پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان البرز که با حضور اکبریان نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا روز پنج شنبه انجام شد افزود: دانشگاه فرهنگیان در پرورش نیروی انسانی آموزش و پرورش رسالت بسیار مهمی بر عهده دارد بنابراین به جهت اثر بخشی و کارایی هر چه بیشتر نظام آموزشی، باید نسبت به تخصیص مکان مناسب و تجهیز این دانشگاه اهتمام جدی داشته باشیم.
وی ادامه داد: یکی از الزامات مهم و ضروری در توسعه و آبادانی، توجه ویژه به نظام آموزشی است.معاون هماهنگی امور عمرانی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم و ضرورت نیاز استان به رشد و تعالی نظام آموزشی در راستای اجرای سیاست های توسعه ای البرز باید مدیران دستگاه های ذیصلاح اهتمام جدی داشته باشند. وی عنوان کرد: با توجه به کمبود فضای آموزشی و عدم وجود امکانات رفاهی در خوابگاه ها و همچنین با نزدیک شدن به زمان بازگشایی دانشگاه ها باید جانمایی موقتی این دانشگاه به محل مناسب در اسرع وقت انجام گیرد.درویش پور گفت: برای تخصیص اراضی و مکان یابی دائمی دانشگاه، مکاتبات و پیگیری های لازم در دست اقدام است که تا چند ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد. وی افزود: امید است با تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی در اسرع وقت تخصیص اراضی به دانشگاه فرهنگیان انجام گیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود