19 اسفند 1391
شماره خبر: 22065

لزوم افزایش امکانات ورزشی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

لزوم افزایش امکانات ورزشی در کرج


سپیدارآنلاین: مشاور ورزشی فرماندار کرج گفت: با توجه به قابلیت های فراوانی که در زمینه ورزش در کرج وجود دارد، لازم است که به تناسب آن نیز امکانات ورزشی این شهرستان بیشتر شود.
مجید امین ترابی با بیان اینکه امکانات ورزشی این شهرستان پاسخگوی شمار بالای جمعیت آن نیست و باید تلاش های بیشتری در این زمینه صورت گیرد، افزود: این شهرستان دارای قابلیت‌های فراوانی در زمینه ورزش است بنابراین می طلبد تمهیدات لازم به منظور توسعه این حوزه اندیشیده و فراهم شود. وی ادامه داد: در کرج ورزشکاران بسیاری وجود دارد که تا کنون به دلیل کمبود امکانات ورزشی و عدم مدیریت ورزش قهرمانی در استان متاسفانه فعالیت‌های آنان زیاد چشمگیر نیست. این مسئول خاطرنشان کرد: در این راستا می طلبد که مسئولان در جهت رفع این کمبودها اقدامات لازم را به عمل آوردند تا ورزشکاران بتوانند بیش از گذشته به کسب مقام های بهتری نائل آیند.
با وجود کمبودها، ورزشکاران به مقام های مناسبی دست یافتند
امین ترابی، با تأکید بر اینکه استعدادهای ورزشکاران این شهرستان بسیار خوب است، افزود: با فراهم آوردن امکانات مورد نیاز و توجه بیشتر نهادهای ذیربط می توان فعالیت ورزشکاران را در رشته‌ های مختلف به استانداردها نزدیک کنیم. وی اظهار کرد: با وجود برخی کمبود ها ورزشکاران این شهرستان توانسته اند با همت و تلاش مقام‌های مناسبی برای ایران اسلامی کسب کنند. این مسئول در

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود