4 آذر 1398
شماره خبر: 225139

تامین زیر ساخت های ثبت نام نامزدهای انتخابات در البرز فراهم شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تامین زیر ساخت های ثبت نام نامزدهای انتخابات در البرز فراهم شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار رکن مهم در انتخابات عنوان کرد و افزود: زیرا سلامت و امنیت به عنوان اولویت و وظیفه ذاتی مسئولان به شمار می رود اما مشارکت و رقابت وظیفه ملی همه آحاد جامعه است که همگان باید به آن توجه داشته باشند.
نورمحمد فردی با بیان این مطلب در نشست معاونان و مدیران کل استانداری، فرمانداران و بخشداران استان که با حضور استاندار البرز در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، ضمن تبریک هفته بسیج و همچنین تقدیر و تشکر و همراهی از معاونان و مدیران کل ستادی در حوادث اخیر اظهار داشت: در حال حاضر سه اولویت معاونت سیاسی بر امنیت، انتخابات و نظارت ویژه برای جلوگیری از افزایش قیمت است.
وی افزود: امنیت که فرایند مستمر است مدیران سیاسی بایستی توجه ویژه به امنیت در سطح استان داشته باشند.وی همچنین مهم ترین رسالت وزارت کشور در سال جاری را برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم خواند و بیان کرد : در این راستا در استان البرز نیز بر این امر اهتمام ویژه داشته باشیم.فردی در ادامه تصریح کرد: همچنین پس از اجرایی شدن طرح ساماندهی مدیریت سوخت وظیفه داریم برای جلوگیری از نارضایتی مردم ستاد تنظیم بازار فعال تر از افزایش قیمت ها جلوگیری شود.وی افزود: در این راستا دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، نظارت ویژه و عملیاتی را برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، در دستور کار قرار دهند. وی افزود: براین اساس 11 جلسه شورای تامین در این ایام برگزار شده است و کلیه رخدادهای و رویدادهای سیاسی و امنیتی در سطوح مختلف با نظارت عالی نماینده عالی در استان مورد به مورد و لحظه به لحظه نظارت و رصد شده است.فردی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر به هیچ دستگاه حاکمیتی در سطح استان خسارت وارد نشد و این نقطه قوت است و بیشترین آسیب ها و اتفاقات در مناطق حاشیه ای شهر بوده است عنوان کرد: 70 جایگاه سوخت در استان داریم که از این تعداد 18 مورد آسیب دیده است و بیش از 9 جایگاه بلافاصله ترمیم و مورد استفاده قرار گرفت و این نشان دهنده تلاش شبانه روزی مسئولان در استان است.
فرمانداران مر قانون را رعایت کنند// فرمانداران باید پاسخگو باشند
فردی گفت: همه عوامل برگزاری انتخابات به ویژه دست اندرکاران اجرایی و نظارتی باید مرّ قانون را رعایت کنند تا این رویداد سیاسی بزرگ در نهایت شفافیت و سلامت با حضور گسترده مردم برگزار شود.
وی تصریح کرد: فرمانداران لحظه ای مسائل و وقایع مهم را گزارش دهند فرماندار باید بر کارش مسلط باشد اولین کسی که باید به ما گزارش دهد باید فرماندار باشد نه اینکه ما از دستگاههای دیگر بشنویم فرماندار باید پاسخگو باشد.فردی با بیان اینکه عدم حضور فرمانداران به هر دلیل و بخشداران در حوزه کاری شان باید با هماهنگی قبلی باشد، تصریح کرد: فرمانداران مسائل امنیتی شهرستان رصد کنند و جلسات شورای تامین را به موقع به دستگاههای ذی ربط منعکس کنند و در حاشیه بودن فرمانداران و بخشداران برای من قابل قبول نیست زیرا بنده باید به نماینده عالی دولت در استان گزارش لحظه ای بدهم.
***همه عوامل برگزاری انتخابات به ویژه دست اندرکاران اجرایی و نظارتی باید مرّ قانون را رعایت کنندوی افزود: انتخابات مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است یکی از کارهای اصلی و اساسی وزارت کشور و فرمانداران و بخشداران اجرای صحیح و دقیق انتخابات مجلس است و نماینده عالی دولت در استان همه کارها مورد به مورد رصد می شود و کارها رها نمی شود.
سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار رکن مهم در انتخابات است
سرپرست سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار رکن مهم در انتخابات است زیرا سلامت و امنیت به عنوان اولویت و وظیفه ذاتی مسئولان به شمار می رود اما مشارکت و رقابت وظیفه ملی همه آحاد جامعه است که همگان باید به آن توجه داشته باشند.
طرح امنیتی ویژه انتخابات توسط فرمانداران تهیه شود
وی با اینکه برگزاری قبل انتخابات، حین انتخابات و بعد انتخابات دستور عمل دارند و همه این موارد در شورای تامین استان تصویب شود و هر دستگاهی وظایف خود عمل کنند و کلیه مسائل امنیتی با راهکار لحاظ شود.
شناسایی و چالش های امنیتی هر شهرستان همراه با راهکارها پیش بینی شود
تامین زیر ساخت های ثبت نام نامزدهای انتخابات فراهم شود
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر فراهم شدن امکانات و زیرساخت‌ها جهت ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز تاکید و افزود: کلیه زیر ساخت های فنی و تجهیزات برای ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای در استان فراهم شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود