1 شهریور 1399
شماره خبر: 240651

فرمانداری کرج آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

فرمانداری کرج آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس می شود


معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج – فردیس – اشتهارد و حوزه فرعی بخش آسارا از آمادگی این نهاد حاکمیتی برای برگزاری انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

« غفور قاسم پور» فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد و حوزه فرعی بخش آسارا، در جلسه هماهنگی برگزاری « دومین مرحله» انتخابات یازدهیم دوره مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری کرج برگزار شد، در جمع معاونان و مسولان کمیته های ستاد انتخابات، با اشاره به اینکه روزهای پُرکار فرمانداری در پیش است، مهمترین مأموریت این نهادحاکمیتی را برگزاری انتخابات سالم، قانونی و بدون شائبه عنوان کرد و اظهار داشت: انتخابات آبرو و حیثیت نظام است و همانند مرحله اول، در مرحله دوم نیز کتاب قانون مسیر حرکت خواهد بود، به حاشیه نمی رویم و به حول وقوه الهی در کمال هماهنگی و وحدت رویه انتخابات را برگزار خواهیم کرد.
شعب اخذ رأی در کرج، مهیای مرحله دوم انتخابات مجلس شود

وی در ادامه با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور در خصوص برگزاری مرحله دوم انتخابات در شهرستانهای مشمول این قانون، خطاب به مسولان کمیته های ستاد انتخابات شهرستان کرج دستور داد تا هر چه سریعتر الزامات و بسترهای برگزاری انتخابات از جمله فیبر نوری، تجهیزات شعب و.. مهیا شود.

انتخابات مجلس کرج با رعایت پروتکل های بهداشتی

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج - فردیس - اشتهارد و حوزه فرعی بخش آسارا، همچنین با اشاره به اینکه شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در مرحله دوم باید مدنظر مجریان و عوامل برگزار کننده انتخابات قرار گیرد، افزود: دور دوم انتخابات مجلس با لحاظ قرار دادن کلیه نکات بهداشتی و رعایت پروتکل های از جمله؛ فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش و.. برگزار می شود و تمامی نیازها در این زمینه نیز احصاء شده و در جریان تأمین و آماده سازی است.

کمیته امنیتی انتخابات کرج در مرحله دوم تشکیل می شود

معاون استاندار در ادامه از تشکیل کمیته امنیتی دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در این مرکز حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: بعنوان حافظ آراء مردم، انتخابات را در بستری امن برگزار خواهیم کرد.
وی با اشاره به ظرفیت ویژه آموزش و پرورش در برگزاری انتخابات، افزود: نمایندگان فرماندار و اعضای شعب که در مرحله اول آموزش دیده بودند نیز برای مشارکت در برگزاری مرحله دوم انتخابات اعلام آمادگی نموده اند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود