17 شهریور 1399
شماره خبر: 241506

کمیسیون امور داخلی کشور به موضوع تعریف رجال مذهبی و سیاسی ورود می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 کمیسیون امور داخلی کشور به موضوع تعریف رجال مذهبی و سیاسی ورود می کند


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از بررسی جزییات طرح اصلاح قانون انتخابات و ورود کمیسیون به تعریف رجال مذهبی و سیاسی خبر داد.
علی حدادی ، با اشاره به نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: در نشست نوبت صبح کمیسیون ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار دارد.
شرایط ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در نشست آتی، ماده 35 مکرر 2 الحاق به قانون انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار می گیرد، این ماده در خصوص احراز شرط رجال مذهبی است و قرار است معیارهای رجال مذهبی را تعریف خواهیم کرد. همچنین احراز شرط رجال سیاسی را در دستورکار داریم.وی ادامه داد: همچنین ایرانی الاصل بودن را نیز مشخص می کنیم و به مباحث دو تابعیتی ها نیز ورود می شود.
بررسی وضعیت بورس کشور

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به دستور کار نوبت عصر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: در نوبت عصر نشستی با حضور قالیباف رئیس سازمان بورس کشور خواهیم داشت و از نگاه امنیت داخلی مباحثی را با رئیس سازمان بورس بررسی می کنیم و قطعا گزارشی را به کمیسیون ارائه می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود