13 خرداد 1392
شماره خبر: 26482

جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهری ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهری ساوجبلاغ


سپیدارآنلاین: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت :انتخابات، عرصه رقابت برای خدمتگزاری و اعتلای نام ایران اسلامی و نمایش عظمت و حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران است.
علی حدادی افزود: انتخابات امسال می تواند افق های روشنی از پیشرفت و کمال را پیش روی ملت قرار دهد و سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برای دشمنان تبدیل به سال خفت و نومیدی شود.
این مسئول افزود: این دوره از انتخابات، برای ما و همه مردم ایران بسیار مهم است زیرا می تواند اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارد و در عرصه بین المللی هم جایگاه ایران به عنوان یک کشور تاثیرگذار و نقش آفرین در تحولات جهانی تثبیت شود. رئیس حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ افزود:کل تائیدیه های 5شهر ساوجبلاغ 172نفر می باشند که 52نفر رد صلاحیت و18نفر انصراف دادند که به ازای هرکرسی 2/5درصد به رقابت می پردازند. حدادی افزود ما در شهر هشتگرد 28شعبه ثابت 1شعبه سیار ،در شهر چهارباغ 17شعبه ،در شهر گلسار 7شعبه ،در شهر کوهسار6شعبه ودر شهر جدید هشتگرد 11شعبه اخذ رای داریم که در مجموع 69صندوق شعبه اخذ رای را شامل می شود. وی همچنین گفت: انتخابات شورای شهر نیز به اندازه انتخابات ریاست جمهوری مهم است اما رفتار انتخاباتی مردم در این دو متفاوت است و مجریان انتخابات، وظایف سنگین تری بر عهده دارند. حدادی، حضور گسترده مردم در انتخابات را مهمترین اصل و هدف دست اندرکاران انتخابات برشمرد و گفت: انتخابات سه ضلع دارد که مجریان، نامزدها و مردم اضلاع این مثلث هستند و قانونگرایی مسئولان برگزاری انتخابات و رفتار انتخاباتی نامزدها موجب حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رای می شود. حدادی گفت: نامزدهاي شوراي شهر انرژي و توان خود يا هواداران شان را صرف ارائه برنامه كنند و مانع فعاليت تخريبي عليه نامزدهاي ديگر شوند. وی افزود: هیچکدام از کاندیداها و طرفداران آنها اجازه ندارند در وقت اداری و با استفاده از امکانات و فضاهای دولتی تبلیغ کنند.
او گفت : براساس قانون راه اندازی کارناول های تبلیغاتی و استفاده از بلند گو بیرون مجموعه خود در سطح شهر ممنوع است. فرماندار و رئیس هیات اجرایی ساوجبلاغ گفت: فعالیت تبلیغاتی کاندیداها باید بصورت رفاقتی باشد نه رقابتی تا نسبت به وظیفه خود ادای تکلیف کرده باشند. فرماندارساوجبلاغ با توصیه به نامزدها برای پرهیز از تخریب یکدیگر عنوان کرد: در انتخابات برنده و بازنده نداریم، همه کسانی که در انتخابات حاضر شده و احساس تکلیف کرده اند و در خلق حماسه سیاسی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود