8 فروردین 1401
شماره خبر: 265337

پارک علم و فناوری البرز باید از حمایت‌های عادلانه ملی برخوردار شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی


دکتر علیرضا عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در بازدید از تعدادی شرکت‌های مستقر پارک علم و فناوری به‌منظور حمایت از آنان برای نقش‌آفرینی بیشتر در توسعه استان با دستاوردها و توانمندی‌های این شرکت‌ها آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری البرز اظهار داشت: مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز با همکاری و هم‌افزایی پژوهشکده‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز خصوصی و شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان که در آن‌ها مستقر هستند، بستر مناسبی برای حضور فن‌آوران و دانش‌آموختگان صاحب ایده برای توسعه کارآفرینی و تولید ثروت است.
وی گفت: این مجموعه دارای پتانسیل‌های فراوانی برای جوانان و دانش‌آموختگان است و باید با حمایت‌های لازم این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به نحو مطلوب در اختیار افراد صاحب ایده و فکر قرار بگیرد.
در ادامه دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : پارک علم و فناوری البرز به‌رغم ظرفیت‌های قابل‌توجه، موردحمایت قرار نگرفته، بنابراین در سال جاری باید از حمایت‌های عادلانه ملی برخوردار شود.
دکتر علیرضا عباسی گفت : مجموعه‌های علمی و افراد تحصیل‌کرده بسیاری داریم که فضای مناسب برای تبدیل علم به ثروت را ندارند.
وی ادامه داد: پارک‌های علم و فناوری بستری مناسب برای این مهم هستند که انگیزه توسعه و پیشرفت را در نسل جوان تقویت ساخته و فضا را برای رونق اقتصادی هرچه بیشتر فراهم می‌کنند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس هم در تلاش برای تصویب قوانین حمایتی بیشتر از بسترهای دانش‌بنیان هستیم.
در آخر دکتر علیرضا عباسی بیان داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید پای‌کار بیایند تا ارزش‌افزوده از علم بیشتر شود که این مهم نیز بارونق دانش‌بنیان‌ها و توسعه پارک‌های علم و فناوری محقق می‌شود.
گفتنی است در این رویداد، مدیران و کارشناسان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر پارک علم و فناوری البرز در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی دستاوردها و مشکلات خود را برای بازدیدکنندگان تشریح کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود