12 آذر 1390
شماره خبر: 2656

آمریكا جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آمریكا جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدهای بی اساس دشمنان علیه كشورمان گفت: آمریكا جرات تعرض به ایران اسلامی از هیچ طریقی را ندارد.
حجت الاسلام ' سید محمد حسن ابوترابی ' در مراسم یادواره پنج هزار شهید شهرستانهای ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان استان البرز و 50 شهید روستای خور در مسجد جامع این روستا افزود: ایران اسلامی به بركت خون پاك شهیدان مقتدر شده و نیروهای آمریكایی توان حمله به آب ، خاك و هوای كشورمان را ندارد.وی اضافه كرد: شهدا وارثان كربلا هستند كه با ایثار خود توانستند انقلاب عظیم اسلامی را بیمه كنند تا یاوه گویان نتوانند كوچكترین تعرضی داشته باشند.ابوترابی ، شكستن كاخ سلطه گران و بیداری اسلامی در كشورهای جهان به ویژه خاورمیانه را از جمله دستاوردهای رزمندگان و شهدای انقلاب در دوران دفاع مقدس دانست.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، جایگاه ایران را مدیون خون مطهر شهدا خواند و اظهار داشت: اگر نبود فداكاری و دلاورمردی های رزمندگان اسلام ، سرنوشت مردم ما هم مانند آوارگان فلسطینی بود.
ابوترابی تاكید كرد: سیلی كه ملت ایران به صورت سیاه استكبار زد ، همه جهانیان دیدند و شنیدند و اكنون نظام سلطه با طرح مسایلی چون انرژی صلح آمیز هسته ای در پی ایجاد مانع برای این مردم آزاده است.
وی افزود: دسترسی ایران اسلامی به فناوری صلح آمیز هسته ای نقطه اوج اقتدار مردمی آزاده و سرافراز است كه تحت هیچ شرایطی این فرصت را از دست نمی دهد.ابوترابی ادامه داد: استكبارگران برای ضربه زدن به ایران اسلامی میلیون ها دلار هزینه می كنند اما به دلیل پشتوانه مردمی و رهبری حكیمانه ولی فقیه نمی توانند خدشه ای به راه مقدس ما وارد كنند.گفتنی است در حاشیه این مراسم ، نمایشگاهی از آثار و وصایای شهیدان شهرستان ساوجبلاغ و روستای خور برپا شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود