7 شهریور 1391
شماره خبر: 10858

پیام ملت ایران در اجلاس تهران مقابله با تروریسم هسته ای است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

پیام ملت ایران در اجلاس تهران مقابله با تروریسم هسته ای است

سپیدار آنلاین: نماینده مردم شهرستانهای ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت : پیام ملت قهرمان و مسلمان ایران در اجلاس تهران ،مقابله با تروریسم هسته ای است.
حجت الاسلام 'مفید كیایی نژاد' اظهار داشت: به نمایش گذاشته شدن خودروهای شهیدان هسته ای كشورمان در حاشیه اجلاس سران و نمایندگان غیر متعهدها، اقدامی ارزشمند برای رسوایی آمریكا و حامیان تروریست ها است. وی گفت: بطور قطع سران و نمایندگان كشورهای شركت كننده در اجلاس تهران با مشاهده
این آثار تروریستی ، بیش از پیش با افكار پلید مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم آشنا می شوند. كیایی نژاد اظهار داشت: یكی از مباحث اجلاس تهران پرداختن به موضوع تروریسم است كه نمایشگاه خودروهای شهدای هسته ای ایران در تنویر افكار جهانیان و مظلومیت ملت ایران تاثیرگذار است. وی تاكید كرد: مدعیان دروغین دموكراسی ، دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در سالهای گذشته تاكنون ماهیت پلید خود را نشان داده و امروز جهانیان به این باور رسیده اند كه آمریكا و حامیانش عوامل اصلی تروریسم و جنایت علیه بشریت هستند. این نماینده مجلس افزود: با اینكه بارها صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران برای جهانیان ثابت شده اما زورگویان جهان با ادعاهای دروغین درصدد به انحراف كشاندن اذهان عمومی جهان در این زمینه هستند. كیایی نژاد گفت: آمریكا و حامیانش به بهانه مبارزه با تروریسم دو كشور عراق و افغانستان را اشغال كردند و هزاران انسان بی گناه را به خاك و خون كشیدند. وی ادامه داد: با اشغال این كشورها نه تنها تروریسم ریشه كن نشد بلكه بردامنه آن افزوده شد و امروز جهانیان شاهد تروریسم سازمان یافته در منطقه خاورمیانه و كشورهای اشغال شده هستند. نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان در مجلس افزود: كشورهای عضو جنبش عدم تعهد باید با همگرایی و همفكری برای مقابله با زورگویی های استكبار جهانی وارد میدان شوند. وی گفت: این كشورها می توانند با تعریف ساختار اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی مشترک گامهای بلندی برای كمك به یكدیگر بردارند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود