23 خرداد 1392
شماره خبر: 26937

حضور مردم در عرصه انتخابات، پایه های نظام را تحکیم می بخشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور مردم در عرصه انتخابات، پایه های نظام را تحکیم می بخشد


سپیدار آنلاین: استاندار البرز ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای در روز 24 خرداد تاکید کرد: حضور یکپارچه مردم در عرصه انتخابات با رمز وحدت و همدلی می تواند بار دیگر ایران اسلامی را سرافرازانه از پیچ تاریخی انقلاب به سلامت عبور دهد.
دکتر اصغر عربیان با بیان این مطلب اظهار داشت: ایستادگی بیش از سه دهه ملت بصیر ایران اسلامی بر آرمان‌ها و دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی یادآور حضور باصلابت و مقتدرانه مردمی است که برای پاسداشت از ارزشهای والای خود هزینه های بسیار سنگینی را پرداخت کرده است. وی افزود: صیانت از این دستاوردها و پاسداری از خون فرزندان این مرز و بوم وظیفه و رسالتی است که هر فرد ایرانی را در تعیین سرنوشت خود حساس می کند. این مسئول مردم را صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: پایه های اقتدار ملی ایران اسلامی مردمی هستند که در مقاطع و شرایط حساس انقلاب جانفشانی ها کرده و با ایثار و از خودگذشتگی برگهای زرینی را بر دفتر پرافتخار ایران اسلامی افزودند.
انتخابات، «مظهر اراده ملی و نماد مردم سالاری اسلامی»
استاندار البرز در ادامه سخنان خود انتخابات، مظهر اراده ملی و نماد مردم سالاری اسلامی عنوان کرد و گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و عقلی هر فرد ایرانی است که می تواند افق روشنی را برای تحقق اهداف و آرمانهای والای انقلاب ترسیم نماید. دکتر عربیان یادآور شد: ایران اسلامی در طول سه دهه گذشته الگویی بی‌بدیل برای سایر ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده بوده است که توانست با صدور انقلاب خود به خارج از مرزهای جغرافیایی و اندیشه ای مردم نقش بسیار مهمی را ایفا کند. وی در پایان سخنان خود بار دیگر از شهروندان استان البرز برای حضور گسترده و یکپارچه در پای صندوق های رای دعوت کرد و گفت: استان البرز با حضور اقوام

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود