4 اسفند 1390
شماره خبر: 5113

تحکیم پایه‌های انقلاب با حضور گسترده مردم در انتخابات

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تحکیم پایه‌های انقلاب با حضور گسترده مردم در انتخابات

استاندار البرز گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش داده و پایه‌های انقلاب را تحکیم می‌کند.
عیسی فرهادی اظهار داشت: استفاده از رای و نظر مردم در اداره کشور و تصمیم‌گیری‌های کلان بزرگ‌ترین و ارزشمند‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در بهمن 57 است. وی تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب تاکید فرمودند که این نظام با رای همه اقشار جامعه به ویژه محرومان و مستضعفان اداره می‌شود و این شیوه مقدس طی سه دهه بعد از انقلاب همچنان ادامه دارد.
* علت تاکید رهبران انقلاب بر لزوم برگزاری انتخابات آزاد
عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه ضرورتی داشت که امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبری عظیم‌الشأن انقلاب به این اندازه بر لزوم برگزاری انتخابات آزاد در کشور تاکید داشته و دارند، گفت: هیچ حکومتی قادر نیست که جدای از مردم حرکت کرده و به طور قطع حاکمانی که از حمایت مردم محروم هستند، قادر به انجام برنامه‌های خود نخواهند بود. فرهادی با بیان اینکه علت زبونی و ذلت حکومت‌های طاغوت در برابر بیگانگان عدم اتکای پادشاهان و سران طاغوت به حمایت‌های مردمی بود، گفت: امام خمینی (ره) به درستی این واقعیت را درک فرموده و از همان نخستین روزها، تمام برنامه‌ها و اهداف خود را بر اساس رای و نظر مردم اجرا می‌کردند. وی ادامه داد: پس از رحلت امام (ره)، رهبری عظیم‌الشأن انقلاب نیز همین شیوه را در اداره جامعه پیگیری فرموده و نقطه تمایز جمهوری اسلامی با دیگر کشورهای مسلمان منطقه، در همین نکته است.
استاندار البرز تاکید کرد: همین امر موجب اقتدار و عزت انقلاب شده و شاهد هستیم که در شرایط بحران و ناامنی منطقه، ایران اسلامی با جدیت و سربلندی برنامه‌های خود را پیش می‌برد.
* ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای
فرهادی با تاکید بر اینکه برای تداوم راه انقلاب مردم باید حضور خود را در صحنه‌های مختلف حفظ کنند، گفت: این حضور باعث تحکیم پایه‌های نظام و حفظ اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود. وی افزود: خوشبختانه ملت ایران آگاه و با بصیرت هستند و می‌دانند که هر رای آنها در نهمین دوره انتخابات مجلس چه تاثیری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.
فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری، کشورهای غربی مجبور به عقب‌نشینی از مواضع منفی خود در قبال ملت و حکومت ایران خواهند شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود