29 خرداد 1392
شماره خبر: 27249

شایسته سالاری موجب افزایش کیفیت خدمات می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

شایسته سالاری موجب افزایش کیفیت خدمات می شود


سپیدار آنلاین: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز گفت: یکی از مهمترین برنامه های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، تقویت فکر خلاق میان کارمندان برای بهره وری روزافزون می باشد تا زمینه تحول مطلوب در شیوه اجرا و عملکردها فراهم شود.
هادی ذاکری با بیان این مطلب درجلسه شورای کارکنان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری افزود: افزایش دانش، آگاهی و مهارت کارمندان از برنامه های مهم این معاونت می باشد تا توانمندی پنهان افراد آشکار و سطح کیفی عملکرد استانداری بالا تر برود. وی گفت: بحث شایسته سالاری محور کار بوده و تلاش می شود تا کارکنان به تناسب تخصص هایشان در ساختار اداری مشغول به فعالیت باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز تأکید کرد: تمام تلاش کارکنان حوزه معاونت باید بر مدار انجام امور به صورت شفاف، سریع، با دقت و بی منت باشد. وی افزود: توجه به تقویت امور رفاهی، معیشت، آموزش کارکنان خدوم استانداری از دغدغه های جدی و دارای اولویت این معاونت تلقی می شود.
ضرورت انجام مکاتبات اداری از طریق اتوماسیون اداری
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز بر ضرورت استفاده کامل از اتوماسیون اداری تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران و کارکنان استانداری کلیه مکاتبات و درخواست های اداری به جز مکاتبات محرمانه را از طریق اتوماسیون اداری ارسال نمایند. وی در ادامه افزود: مدیران و کارکنان ملزم به رعایت سلسله مراتب سازمانی می باشند که در کلیه مکاتبات و انجام امور می بایست رعایت شود. شایان ذکر است که اولین نشست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با کارکنان حوزه معاونت مورد استقبال قرار گرفت و ایشان به سئوالات مطرح شده از سوی کارکنان پاسخ گفت. به نظر می رسد تداوم این نشست

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود