17 مهر 1402
شماره خبر: 293384

جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار، وبا حضور اعضای هیأت نظارت برانتخابات و تعدادی از معتمدین از سراسر شهرستان در سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری برگزارشد.
جلسه انتخاب معتمدین هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ به ریاست دکتر البرزی فرماندار، وبا حضور اعضای هیأت نظارت برانتخابات و تعدادی از معتمدین از سراسر شهرستان در سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری برگزارشد. در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تبریک حملات پیروزمندانه جبهه مقاومت فلسطین، گفت: امروز می بینیم هیمنه پوشالی اسرائیل در مقابل رزمندگان مقاومت ناتوان شده و صهیونیست به عجز و ناله افتاده است. وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: مردم عزیزمان با دیگر در اسفندماه امسال با حضور پرشکوه خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه بزرگی را رقم خواهند زد و شعور سیاسی خودشان را به رخ جهانیان خواهند کشید.
دکتر البرزی گفت: با تحقق مشارکت حداکثری، دو مسئله مهمِ مشروعیت سیاسی نظام در عرصه بین المللی و محبوبیت نظام و حاکمیت در بین مردم به اثبات خواهد رسید.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: مردم باید بدانند که از آرای آنان صیانت می‌شود و این مهم با درست کار کردن من و شما حاصل می‌شود و امیدواریم در سایه تعامل با هیأت نظارت، انتخاباتی سالم و خوب در تراز انقلاب اسلامی را در شهرستان رقم بزنیم. وی در ادامه با اشاره به حضور اقشار مختلف در بین معتمدین هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گفت: در جهان امروزی، مردمی‌ترین انتخابات را نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌کند و مردم خودشان در تمامی مراحل برگزاری انتخابات نقش اصلی را دارند. در پایان سخنان فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، انتخاب اعضای هیأت اجرایی برگزار شد که با آرای معتمدین حاضر در جلسه، ۸ نفر بعنوان عضو اصلی و ۵ نفر بعنوان اعضای علی البدل انتخاب و مشخص شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود