7 شهریور 1403
شماره خبر: 309628

۱۴۳ پروژه همزمان با هدف دولت در چهارباغ مورد بهره برداری قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در سایه همدلی و وفاق بدنبال تحقق تعهدات و تکمیل پروژه های استان با هدف ارتقا زیرساخت ها و سرانه ها و جبران کمبودها هستیم.
مجتبی عبداللهی در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان چهارباغ همزمان با هفته دولت که روز چهارشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۳، صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، افزود: ارتقا زیرساخت ها و سرانه های استان را با تمام توان در دستور کار داریم و امسال نیز به یمن این ایام در شهرستان های استان نسبت به افتتاح پروژه ها اقدام می کنیم.
وی ادامه داد: همزمان با این ایام هزار و ۱۷۴ پروژه با اعتباری حدود ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در استان البرز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.عبداللهی گفت: استان البرز در تعداد پروژه های هفته دولت رتبه برتر کشور را در مقایسه با سایر استان ها دارد.وی افزود: در شهرستان چهارباغ نیز ۱۴۳ پروژه با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده و امروز به صورت نمادین چند پروژه با حضور نماینده محترم مردم، امام جمعه گرانقدر شهرستان و جمعی از مسئولان و مردم شریف چهارباغ مورد بهره برداری قرار گرفت. استاندار البرز گفت: مدرسه شهید آیت الله رئیسی، مرکز خدمات درمانی، پارک محله ای، گلخانه و... از جمله پروژه هایی بود که امروز افتتاح شد.وی افزود: در سایه همدلی و وفاق بدنبال تحقق تعهدات و تکمیل پروژه های استان با هدف ارتقا زیرساخت ها و سرانه ها و جبران کمبودها هستیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود