6 مرداد 1404
شماره خبر: 328298

اجرای طرح فواد در البرز با هدف رضایت مردم از خدمات اداری

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی



استان البرز با اتخاذ سازوکارهای مناسب آماده اجرای طرح فواد یا "فوریت‌های اداری" با هدف رسیدگی سریع به مشکلات اداری و کاهش نارضایتی‌مردم از عملکرد دستگاه‌های دولتی شده است.

استان البرز در اجرای این طرح که با هدف بهبود ارائه خدمات و ارتقای پاسخگویی به مطالبات مردم و با شعار "حل مشکلات در کمتر از پنج ساعت" است به عنوان دومین استان الگو انتخاب شده است.
قرار است مردم از طریق شماره ۱۲۸ مشکلات و نارضایتی ها خود را از عملکرد دستگاههای اجرایی پیگیری کنند .به همین منظور ، رییس مرکز بازرسی و نظارت بر خدمات عمومی و فوریت های اداری کشور روز دوشنبه در نشست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز گفت: طرح اداری «فواد» به صورت الگو در استان قزوین اجرا شده و به زودی در سراسر کشور عملیاتی می شود.« کامل داوودی» افزود: تعداد کل تماسهای موفق با سامانه فوریت های اداری فواد در اجرای آزمایشی آن در قزوین طی ۴۷ روز کاری پنج هزار و ۷۴۶ تماس شکایت بوده که ۴۱۵ مورد رسیدگی قرار گرفته است.وی یادآورشد: از نتایج حاصله از گزارشات فواد و بازرسی های میدانی استان قزوین ۱۸ کارمند تذکر، ۲۳ مورد تذکر به مدیر و ۲۵ نفر تشویق شدند.داوودی افزود: این طرح با هدف صرفه جویی در وقت شهروندان ، ایجاد ساز و کار مناسب برای مشارکت شهروندان ، ارتقای تعامل شهروندان با نظام اداری کشور و اصلاح نظام اداری بر اساس خواست مردم به اجرا در آمده است.وی گفت : اکنون سامانه های کارآمدی از جمله ۱۱۰, ۱۳۶ و ۱۳۷ به ترتیب با ماهیت های پلیسی ، قضایی و خدمات شهری که ماهیت غیر اداری دارند فعال شده است.داوودی تاکید کرد: بنابراین در اجرای طرح فواد تلاش می شود بازرسی ، نظارت سرزده و نامحسوس نیز از دستگاه های اجرایی صورت گرفته و رتبه بندی شوند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود