18 دی 1390
شماره خبر: 3768

نماینده کرج، اشتهارد و آسارا با اشاره به شرایط حساس انتخابات رسانه‌ها و احزاب دست از بی‌تقوایی سیاسی بردارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 نماینده کرج، اشتهارد و آسارا با اشاره به شرایط حساس انتخابات رسانه‌ها و احزاب دست از بی‌تقوایی سیاسی بردارند

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها و خبرنگارانی که مسئولیت خطیر ‌اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند و همچنین احزاب و گروه‌های سیاسی باید در شرایط حساس پیش از انتخابات دست از بی‌تقوایی سیاسی برداشته و منافع اسلام و انقلاب را بر منافع شخصی و گروهی مقدم شمارند. فاطمه آجرلو اظهار داشت: متاسفانه هرچه به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم، عده‌ای به دنبال ایجاد تنش و التهاب بوده و فضای کشور را مسموم می‌کنند. وی تصریح کرد: این در حالیست که همه دلسوزان واقعی اسلام و انقلاب به ویژه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها شرایط حساس داخلی و خارجی کشور را تشریح و به مردم و فعالان سیاسی هشدارهای لازم را داده‌اند.
* عده‌ای می‌خواهند با تخریب خدمت‌گذاران واقعی مردم را فریب دهند
وی با تاکید بر اینکه برای هیچ حزب و یا فرد سیاسی نباید صرف حضور در مجلس اصل باشد، گفت: وقتی اصل رسیدن به سمت نمایندگی باشد، آنگاه به جای اینکه تشنه خدمت باشیم، شیفته قدرت می‌شویم و این دیدگاه به نظام و کشور آسیب جدی وارد می‌کند. آجرلو با نقد عملکرد رسانه‌ها در آستانه انتخابات گفت: متاسفانه عده‌ای با نفوذ و رخنه در جامعه رسانه‌ای کشور، ضمن آلوده کردن دامان پاک خبرنگاران حرفه‌ای و متعهد، به دنبال تخریب خدمت‌گزاران واقعی انقلاب هستند. وی تاکید کرد: هدف اصلی این گروه خدمت به بیگانگان و مایوس کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری و فریب افکار عمومی است.
* رسانه‌ها و احزاب سیاسی شرایط حضور گسترده مردم را فراهم کنند
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا با اشاره به اتهاماتی که گروه‌های سیاسی طی ماه‌های اخیر به یکدیگر نسبت می‌دهند، گفت: متاسفانه این امر وجود دارد و عده‌ای با بی‌تقوایی و عدم توجه به مصالح اسلام و انقلاب منافع شخصی خود را بر منافع مردم و کشور ترجیح داده و به کشور آسیب می‌زنند. آجرلو در پایان خطاب به رسانه‌ها و احزاب سیاسی گفت: همه ما باید دست از بی‌تقوایی سیاسی برداشته و شرایطی را فراهم کنیم که مردم با امیدواری در پای صندوق‌های رای حاضر شده و به هر کسی که صلاح می‌دانند، رای دهند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود