8 بهمن 1390
شماره خبر: 4428

ضدانقلاب‌ از تفرقه اصولگرایان خوشحال می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ضدانقلاب‌ از تفرقه اصولگرایان خوشحال می‌شود

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان البرز گفت: دشمنان اسلام و انقلاب و ضدانقلاب‌های داخلی و خارجی از تفرقه اصولگرایان در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خوشحال می‌شوند.
علیرضا طهان اظهار کرد: ‌در درون جریان اصولگرایی اتفاق نامبارکی در حال تحقق است که باید با تلاش تمام اصولگرایان واقعی، از تحقق کامل این پدیده شوم جلوگیری کرد. وی تصریح کرد: این اتفاق نامبارک تفرقه و جدایی گروه‌ها و شخصیت‌های اصولگرا است که به طور قطع در انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب آسیب دیدن این جریان سیاسی می‌شود.
* اصل حفظ وحدت زیر پرچم ولایت است
این فعال سیاسی با بیان اینکه بدخواهان و دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تبدیل دوستی‌ها و همگرایی‌های اصولگرایان به بدسلیقگی‌ها و بداخلاقی‌ها هستند،‌ گفت: کسانی که خود را اصولگرای واقعی می‌دانند، باید با گذشت از منافع شخصی و گروهی زودگذر به فکر تامین منافع اصلی که همان تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب است، باشند. طهان با بیان اینکه دودستگی و اختلاف میان اصولگرایان خواست اصلی دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی است، عنوان کرد: به طور قطع ضدانقلاب‌های خارجی و عوامل خود‌فروخته آنها در داخل از تفرقه میان اصولگرایان و فعالان سیاسی پیرو ولایت خوشحال شده و این پدیده شوم را به سود خود می‌بینند.
* نباید در زمین دشمن بازی کرد
وی با بیان اینکه ایجاد تفرقه در حقیقت بازی جدیدی است که دشمنان در مقابل اصولگرایان و دلسوزان اسلام و انقلاب قرار داده‌اند، گفت: ما باید آگاه بوده و در زمین دشمنان قسم‌خورده انقلاب بازی نکنیم. دبیر جبهه متحد اصولگرایان در استان البرز در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برای جلوگیری از تحقق اهداف مخالفان اصولگرایان در آستانه انتخابات مجلس باید چه اقداماتی انجام داد؟ گفت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب پاسخ این سؤال را به خوبی تشریح فرموده‌ و کسانی که خود را پیرو ولایت می‌دانند باید رهنمود ایشان را در عمل اجرا کنند.
طهان تاکید کرد: معظم‌له بارها تاکید فرمودند که تفرقه و جدایی آفت مهمی است که انقلاب را تهدید می‌کند و هرگاه متحد بودیم، دشمن به خواسته خود نرسیده است. وی در پایان اظهار کرد: به طور قطع اصولگرایان با همدلی و اتحاد می‌توانند در انتخابات پیش روی موفق بوده و این خواسته تمام مردم از چهره‌های شاخص اصولگرا است که تفرقه را در این شرایط حساس کنار بگذارند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود