26 دی 1390
شماره خبر: 4133

انقلاب اسلامی سد راه فزون طلبی های استكبار جهانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

انقلاب اسلامی سد راه فزون طلبی های استكبار جهانی است

استاندار البرز گفت: انقلاب اسلامی سد راه فزون طلبی های استكبار جهانی است .
'عیسی فرهادی' در شورای آموزش و پرورش استان البرز افزود: استكبار جهانی همواره به دنبال ممانعت در رسیدن مردم جهان به كمال بوده تا بتواند آسانتر به اهداف شوم خود نایل آید. وی ادامه داد:امروز دشمنان نظام اسلامی به این نتیجه رسیده اند كه جنگ نظامی با كشورها فایده ای برای آنان ندارد بنابراین به جنگ نرم و حربه های فرهنگی روی آورده اند .
استاندار البرز گفت: تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و بصیرت و آگاهی مهمترین راه برای شكست دشمنان اسلام است. وی با اشاره به اهمیت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ابزارهای فرهنگی دشمنان دراین برهه زمانی كم رنگ كردن حضور پرشور مردم در انتخابات است كه باید با این موضوع مهم آگاهانه تر برخورد كرد.
فرهادی اظهارداشت: طی 33سال گذشته دشمنان نظام اسلامی از هر ابزاری برای براندازی نظام اسلامی بهره گرفتند اما نتوانستند به اهداف خود برسند. استاندار البرزخاطرنشان كرد: شرایط بین المللی و تهدیدهای ریز و درشت و تحریم ها وضعیت خاصی را در منطقه ایجادكرده است كه نباید از آن غفلت كرد. وی گفت: نباید از نقش موثر نسل جوان جامعه به عنوان آینده سازان ایران اسلامی غافل شد. وی تاكید كرد: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهادآموزشی نقش سازنده ای در تربیت نسل جوان دارد كه باید از تمامی ابزارها و فناوری نوین برای اشاعه صحیح تعلیم و تربیت بهره گیرد . فرهادی اظهارداشت:اعزام دانش آموزان در قالب كاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس،توسعه امكانات آموزشی در مدارس و هوشمند كردن آنها از اقدامات موثری است كه باید تداوم یابد. وی ادامه داد: استانداری نیز به نوبه خود با تخصیص 20درصد بودجه عمرانی این استان برای آموزش و پرورش تمام تلاش خود را همگام با نهادهای آموزشی برای پیاده سازی تعلیم و تربیت صحیح اسلامی بكار گرفته است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود