15 بهمن 1390
شماره خبر: 4675

جوانان مسلمان انقلابی خواب استکبار را آشفته کرده‌اند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

جوانان مسلمان انقلابی خواب استکبار را آشفته کرده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کرج با بیان اینکه امروز گرایش ملت‌های مختلف به ویژه جوانان به اسلام بی‌سابقه است، گفت: جوانان مسلمان انقلابی خواب استکبار را آشفته کرده‌اند.
حجت‌الاسلام اظهار داشت: حدود پنج تا شش دهه قبل دو ابرقدرت در شرق و غرب، جهان را زیر سلطه خود گرفته و به عبارتی جهان را میان خود به دو نیم تقسیم کرده بودند.
وی تصریح کرد: این دو به ظاهر ابرقدرت، سال‌ها با هم در جنگ سرد بوده و سرانجام پیش‌بینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر سرنگونی و سقوط کمونیست و رفتن این اندیشه به زباله‌دانی تاریخ محقق شد و اتحاد جماهیر شوروی سقوط کرد. نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کرج ادامه داد: پس از آن کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس که با اندیشه سرمایه‌داری اداره می‌شوند، غارت منابع جهان را به تنهایی آغاز کرده و تصور می‌کردند هیچ رقیبی برای آنها وجود ندارد.
* اسلام بزرگ‌ترین مانع در مقابل استکبار جهانی است
شهبازی با اشاره به انقلاب اسلامی ملت ایران در بهمن 57 به رهبری مرجعیت معظم شیعه گفت: با پیروزی این انقلاب در این منطقه، کشورهای استکباری واقعیت را در مقابل خود دیده و متوجه شدند که اندیشه اسلامی بزرگ‌ترین مانع بر سر راه آنها است. وی ادامه داد: به همین دلیل است که غربی‌ها تمام توان خود را برای سرنگونی انقلاب ملت ایران به میدان آورده و در طول دوران جنگ تحمیلی بیش از 40 کشور اروپایی به صورت مستقیم از صدام حمایت می‌کردند.
* بیداری ملت‌ها ریشه استکبار را می‌خشکاند
نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کرج در ادامه به الگو گرفتن ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه از انقلاب اسلامی اظهار داشت: وقتی غرب و شرق در برابر انقلاب ایران به زانو درآمدند، ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه به ویژه مسلمانان منطقه به این نتیجه رسیدند که پیروزی بر استکبار جهانی دور از دسترس نخواهد بود. شهبازی با تاکید بر اینکه ریشه بیداری ملت‌ها در جهان امروز انقلاب اسلامی در ایران است، گفت: اگر چه تاکنون چندین حکومت دست ‌نشانده غرب در منطقه سرنگون شده‌اند،‌ اما تازه در اول راه هستیم و در آینده نزدیک بیداری ملت‌ها ریشه استکبار را می‌خشکاند، همان‌طور که تا به امروز جوانان مسلمان خواب سران استکبار را آشفته کرده‌اند. وی علت اصلی این بیداری را ترویج فرهنگ غنی و رهایی بخش اسلام در جهان توصیف کرد و گفت:‌ آمارهایی که خود غربی‌ها منتشر کرده و می‌کنند، نشان ‌دهنده رشد بی‌سابقه گرایش ملت‌های مختلف به ویژه جوانان پاک به اسلام است.
وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع گرایش ملت‌ها به اسلام تأثیرات عمیق و بسیاری بر معادلات جهانی داشته و به زودی مردم غرب نیز بیش از گذشته با موج بیداری مردم منطقه خاورمیانه همراه خواهند شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود