1 مهر 1391
شماره خبر: 11981

سپاه و ارتش ایران در آماده‌ترین شرایط خود قرار دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سپاه و ارتش ایران در آماده‌ترین شرایط خود قرار دارند

سپیدار آنلاین: استاندار البرز با اشاره به برگزاری مانور نیروهای مسلح کشورمان در آغاز هفته دفاع مقدس گفت: هم اکنون سپاه و ارتش در آمادگی کامل برای برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب قرار دارند.
عیسی فرهادی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی که منافع خود را در ایران از دست رفته می‌دیدند، برای باز گردادن شرایط دوران پهلوی از همه توان خود استفاده کرده و بارها تهدیدها و توطئه‌های بزرگی را علیه ملت و مسئولان ایران به راه انداختند.
وی تصریح کرد: طی بیش از سه دهه اخیر که از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، بارها مردم و مسئولان ما با توطئه‌های ریز و درشت غربی‌ها مواجه شدند که به فضل الهی همه آنها را خنثی کردیم. استاندار البرز افزود: عامل اصلی موفقیت و سربلندی ایران اسلامی روحیه ایثارگری، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری ملت ایران است که تحت هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب هر تهدیدی را به فرصتی بزرگ تبدیل کرده‌اند. فرهادی با اشاره به برگزاری مانور نیروهای مسلح کشورمان در نخستین روز هفته دفاع مقدس گفت: امروزه کشورهای مستقل و آزادی‌خواه تحت شدیدترین فشارهای استکبار جهانی قرار داشته و هر کسی که می‌خواهد بر خلاف مدیریت ناعادلانه حاکم بر جهان حرکت کند، با سرکوب و حمله نظامی غربی‌ها مواجه می‌شود.
احدی فکر تجاوز به ایران را به خیال خود راه نمی‌دهد
وی تاکید کرد: در چنین شرایطی به فضل الهی و آمادگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش مردمی ایران، احدی فکر تجاوز به ایران را به خیال خام خود راه نمی‌دهد. استاندار البرز بیان داشت: در صورتی که دشمنان خارجی ما حماقت کرده و دست به حمله به ایران بزنند، فرزندان غیور کشورمان در سپاه، بسیج و ارتش پاسخی کوبنده به دشمنان داده و این پاسخ در تاریخ ماندگار خواهد ماند. این مسئول گفت: علت این استقلال و سربلندی این است که نیروهای مسلح کشورمان از جمله سپاه و ارتش در آمادگی کامل قرار داشته و تمام تحرکات دشمنان را به لحظه رصد می‌کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود