3 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6512

سال 91 سالی پرکار برای مدیران شهرستان نظرآباد است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سال 91 سالی پرکار برای مدیران شهرستان نظرآباد است

فرماندار نظرآباد با اشاره به شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: سال جاری سالی پرکار برای مدیران شهرستان نظرآباد است.
سید ابراهیم کسائیان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نظرآباد با اشاره به شعار سال جاری گفت: سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، سالی پرکار برای مدیران شهرستان و پربرکت برای مردم خواهد بود. وی با تاکید بر تلاش مدیران برای جذب اعتبارات تخصیصی پروژه ها گفت: با تاسیس استان البرز اعتبارات قابل توجهی برای توسعه شهرستان در بخشهای مختلف اختصاص داده شده که مستلزم تلاش بیشتر برای جذب اعتبار و اتمام طرحهای در دست اجراست. کسائیان تصریح کرد: مدیران مربوطه نسبت به جذب اعتبارات تخصیصی و اتمام پروژه های ناتمام اهتمام بیشتری داشته باشند.
157 پروژه در نظرآباد اجرا می شود
همچنین در این جلسه معاون برنامه ریزی فرماندار در خصوص اعتبارات سال جاری گفت: اعتبار مصوب شهرستان در سال مالی جاری 17 میلیارد و871 میلیون ریال است که از محل اعتبارات ماده 10-12-180و تملک دارایی اختصاص یافته است و با این اعتبارات 157 پروژه در بخشهای مختلف در شهرستان نظرآباد در حال اجراست. به گفته میرواسع حسین زاده از مجموع اعتبارات شهرستان 70 درصد تخصیص یافته است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود