9 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6583

بلاتکلیفی 28 طرح عمرانی در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بلاتکلیفی 28 طرح عمرانی در ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ گفت: اجرای 28 طرح عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ به سبب تاخیر در جذب اعتبارات و یا کم کاری دستگاه اجرایی مسئول آغاز نشده است.
فرماندار ساوجبلاغ در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: این طرحها در بخش راهسازی، آبرسانی روستایی و شهری، فرهنگی، امدادی و مدرسه سازی است. علی حدادی افزود: از 191 طرح عمرانی سال گذشته ،163 طرح به مرحله ساخت و بهره برداری رسیده اند. وی گفت: برای اجرای این طرحها 25 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که از این رقم،45درصد جذب و هزینه شده است. وی افزود: دستگاههای اجرایی کم کار، در توزیع اعتبارات سال 91 در اولویت پایینی برای اختصاص اعتبار قرار می گیرند. فرماندار ساوجبلاغ گفت: دستگاههای که با تاخیر در اجرای طرح مواجه اند تنها یک هفته فرصت دارند تا نسبت به تعیین تکلیف طرحهای نیمه تمام خود اقدام کنند. فرماندار ساوجبلاغ افزود: روستاهای شهرستان ساوجبلاغ در برنامه زمانبندی معین، بازدید و به مشکلات و کمبودهای آنها در نشستی با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا رسیدگی می شود. حدادی گفت: خدمات رسانی شایسته حق مردم است و مدیران دستگاههای اجرایی به عنوان خدمتگزاران مردم باید برای تحقق آن تلاش مضاعف کنند.
یاس کبود در ساوجبلاغ
نمایشگاه تجسمی یاس کبود درشهرستان ساوجبلاغ بر پاشد. در این نمایشگاه گوشه هایی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) با استفاده از ابزار هنر، به نمایش در آمده است. تبیین جایگاه زن از نگاه اسلام از جمله آثاری است که در قالب مقاله دراین نمایشگاه ارائه شده است. هنرمندان جوان روستایی این شهرستان با برپایی این نمایشگاه گام اساسی برای پیشبرد اهداف والای دینی برداشته اند. این نمایشگاه به مدت 5 روز در روستای خور شهرستان ساوجبلاغ برای بازدید علاقه مندان دائر است.
برگزاری مراسم شهادت اولین امام جمعه ساوجبلاغ
مراسم پنجمین سالگرد شهادت اولین امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ فردا در مصلاء شهر هشتگرد برگزار می شود. معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ساوجبلاغ گفت: این مراسم همزمان با سالروزشهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد. ابوالقاسم پالیزگیر افزود: هیئت های عزاداری محله های مختلف هشتگرد هم در این مراسم به عزاداری پرداختند. وی گفت: حجت الاسلام عباس صبائی سال 86 در شب شهادت حضرت فاطمه (س) بدست عناصر فرقه ای مقابل منزلش در شهر هشتگرد به شهادت رسید. وی افزود: این شهید بزرگوار افزون برخدمات فرهنگی و مذهبی در دوران امامت جمعه ،موسس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع)این شهرستان بود.
فرماندارساوجبلاغ از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ساوجبلاغ بازدید کرد
علی حدادی با حضور در بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان ساوجبلاغ از نزدیک در جریان برنامه ها و عملکرد بنیاد شهید و مسائل و مشکلات خانواده های شهدا قرار گرفت. وی به همراه بیات رئیس بنیاد شهید ساوجبلاغ با پرسنل بنیاد، دیدار و گفتگو کرد. فرماندار ساوجبلاغ در این دیدار با تجلیل از جایگاه ارزشمند خانواده های شهدا، بر لزوم اهتمام بر حل مسائل، مشکلات و پیگیری امور آزادگان تأکید کرد. وی همچنین تسریع در روند فرآیند تکمیل مدارک و به کارگیری توان هر چه بیشتر پرسنل در انجام امور مربوط به خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان را توصیه کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود