11 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6660

رودخانه کرج با ظرفیت‌های گردشگری تبدیل به زباله‌دانی شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رودخانه کرج با ظرفیت‌های گردشگری تبدیل به زباله‌دانی شده است

امام جمعه کرج گفت: رودخانه کرج برغم وجود همه ظرفیت های گردشگری به زباله دانی تبدیل شده است.
حجت الاسلام محسن کازرونی در مراسم روز شوراها در باشگاه میلاد کرج افزود: رودخانه کرج ظرفیتهای گردشگری قابل توجهی دارد و باید برای شکوفایی این ظرفیتها تلاش شود.
وی ادامه داد: رودخانه کرج این ظرفیت را دارد که بتواند جایگاهی در حد سی و سه پل اصفهان و زاینده رود داشته باشد و باید دستگاه های ذیربط برای رسیدن این رودخانه به جایگاه واقعی خود تلاش کنند. امام جمعه کرج گفت: لازم است دستگاه ها برای حل موانع موجود بر سر راه شکوفایی ظرفیتهای رودخانه کرج همکاری کنند و تعامل لازم میان آنها وجود داشته باشد.
مشورت و کار جمعی، تاثیرات مطلوبتری به همراه دارد
این مسئول در خصوص فلسفه وجود شوراها نیز ادامه داد: شوراها بر اساس اصل مشورت شکل گرفته اند ضمن اینکه مشورت و کار جمعی، تاثیرات مطلوبتری به همراه دارد. کازرونی افزود: کارهای جمعی، اثربخشی بیشتری دارد و از استحکام بیشتری برخوردار است که این امر، لزوم توجه به امر مشورت و کار گروهی را بیش از پیش آشکار می کند. وی گفت: شورا فرصت خوبی برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات است و این امر اهمیت فراوانی دارد که باید این اهمیت مورد توجه قرار گیرد.
باید یاد بگیریم که با جمع کار کنیم
امام جمعه کرج گفت: باید یاد بگیریم که با جمع کار کنیم ضمن اینکه انجام کارها به صورت شورایی و مشورتی، خالص تر است. وی ادامه داد: از هر نعمتی می توان به شکل خوب یا بد استفاده کنیم و وجود شوراها نیز فرصتی است که می توان از آن به شکل خوب یا بد استفاده کرد. کازرونی افزود: باید از فرصتی که وجود شوراها فراهم کرده، به بهترین نحو استفاده شود و به کمک آن در راستای ارتقای امور گام برداشته شود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود