26 تیر 1391
شماره خبر: 8987

قیمت‌ کالاها در البرز کنترل شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

قیمت‌ کالاها در البرز کنترل شده است

سپیدار آنلاین: استاندار البرز گفت: نحوه قیمت‌گذاری تمام کالاها و خدمات در این استان بر اساس موصبات قانونی است و به طور کامل این روند تحت کنترل قرار دارد.
عیسی فرهادی اظهار داشت: با در پیش بودن ماه مبارک رمضان و شرایط خاص بازار به ویژه افزایش اقلام پر مصرف غذایی، تمهیداتی طی دو ماه قبل در سراسر استان البرز اتخاذ شد. وی تصریح کرد: با فعالیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نظارت مستمر استانداری، دو هدف را در دستور کار قرار دادیم که یکی تامین نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و دیگری کنترل بازار به ویژه در حوزه قیمت‌گذاری کالاها و خدمات است. استاندار البرز ادامه داد: برای این هدف دستگاه‌های اجرایی استان بسیج شده و با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم اکثر نیاز مردم به ویژه اقلام غذایی پر مصرف را تامین کنیم.
برنامه ویژه دستگاه‌های اجرایی برای تامین نیاز مردم در ماه رمضان
فرهادی تاکید کرد: هیچ مشکلی برای تامین و توزیع این اقلام در البرز نداشته و با همکاری و تعامل مردم و اصناف این ستان به طور قطع ماه مبارک رمضان را با آرامش بازار سپری خواهیم کرد. وی ادامه داد: برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی لازم داشته و دستگاه‌های اجرایی مسئول تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند و به واسطه آن امروز می‌توانیم اعلام کنیم نیاز مردم به طور کامل تامین شده است. این مسئول گام بعدی کنترل بازار در این استان را نظارت مستمر بر عملکرد اصناف و قیمت کالاها عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری پیش‌بینی شرایط امروز را داشتیم و می‌دانستیم توطئه کشورهای خارجی و بدخواهان داخلی بر روی نا آرام کردن بازار و اقتصاد کشور متمرکز خواهد شد. استاندار البرز افزود: بنابراین با اجرای برنامه‌های جدی و مستمر نظارتی بر نحوه قیمت‌گذاری کالاها و اجناس، تلاش بسیاری برای مقابله با سوء استفاده افراد معدود که تلاش می‌کنند نظم و آرامش را مختلف کنند، انجام دادیم. وی تاکید کرد: این نظارت موجب شده تا شاهد آرامش مثبتی بر بازار استان البرز بوده و این آرامش و ثبات مرهون همکاری و تعامل مردم و به ویژه مدیران واحدهای صنفی با مسئولان مربوطه است. فرهادی در پایان اذعان داشت: در این نظارت‌ها با کوچک‌ترین تخلفی برخورد جدی داشته و این برخوردها را در صورت تکرار تخلفاتی چون گران‌فروشی و کم‌فروشی تشدید خواهیم کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود