17 مرداد 1391
شماره خبر: 9935

خانه سلامت پایگاه اجرای طرح پزشك خانواده می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

خانه سلامت پایگاه اجرای طرح پزشك خانواده می شود

سپیدار آنلاین: فرماندار كرج گفت: درشهرهایی كه بصورت پایلوت طرح پزشك خانواده اجرا می شود خانه سلامت بعنوان پایگاه اجرای این طرح در نظرگرفته شده است .
'مهدی ایران نژاد' در جلسه هماهنگی طرح پزشك خانواده افزود: انتظار می رود با مشاركت مردم و همكاری جامعه پزشكان شهرستان اقدام شایسته ای در راستای اجرای موفق طرح انجام شود. وی ادامه داد: طرح پزشك خانواده در سه شهر ماهدشت، مشكین دشت و گرمدره اجرای می شود . فرماندار كرج اضافه كرد: به رغم برخی مخالفتها در رابطه با نحوه و لزوم اجرای این طرح باید بر اساس سیاستهای دولت اقدام كرد تا خروجی آن در سطح جامعه مشخص شود. وی افزود: پتانسیل های خوبی برای اجرای پایلوت این طرح در شوراها و شهرداری های این شهرها وجود دارد كه امید می رود با همكاری و تعامل لازم زمینه های اجرایی شدن این طرح فراهم شود.
این مسئول با اشاره به اینكه كرج در اجرای طرح های ملی در سال گذشته موفق عمل كرده است، خاطر نشان كرد: شهرستان كرج با همكاری شوراها و شهرداری های تابعه در طرح های كلان كشوری از جمله سرشماری نفوس و مسكن موفق عمل كرده و توانست رتبه برتر كشوری از آن خود كند در این راستا طرح پزشك خانواده نیز با همكاری این شهرها می تواند موفق عمل كند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود