18 بهمن 1390
شماره خبر: 4767

در جلسه جبهه متحد اصولگرایان کرج چه گذشت

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

در جلسه جبهه متحد اصولگرایان کرج چه گذشت

10 کاندیدای اصولگرای شهرستان کرج میثاقنامه جبهه متحد اصولگرایان را امضا و پایبندی خود را به مفاد این میثاقنامه اعلام کردند.
در این جلسه که دقایقی پیش پایان یافت، از 11 کاندیدای اصولگرایی که برای حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسلامی از حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و آسارا اعلام آمادگی کرده‌اند،‌ دعوت شده بود. این افراد عبارت بودند از عزیز اکبریان، محمد جواد کولیوند، محمود کیانی، ابراهیم رضاپور، نصرالله توزنده جانی، محمود اولیا، کریم حمیدی، علی مردانی، بیژن عبداللهی، شیرین‌زاد و سید مسعود هاشمی. از این جمع عزیز اکبریان به دلایل کاری حضور نداشت و اعلام کرد که در زمان دیگری برای امضای میثاقنامه به جبهه متحد اصولگرایان کرج مراجعه خواهد کرد. وی پیش از این نیز پایبندی خود را به اهداف و برنامه‌های جبهه متحد اعلام کرده بود.
* تمام حاضران میثاقنامه جبهه متحد اصولگرایان را امضا کردند
بر اساس این گزارش،‌ تمام کاندیداهای دعوت شده ضمن تاکید بر همراهی با جبهه متحد اصولگرایان، میثاقنامه این جبهه را امضا کردند.
* انتخاب سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در کرج
همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام علی اسکندری دبیر جامعه روحانیت مبارز کرج به عنوان سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان کرج انتخاب شد. براساس روند کاری جبهه متحد، اعضای این کمیته در شهرستان کرج از میان 11 کاندیدای اصولگرای فوق در نهایت دو نفر که دارای ویژگی‌های مورد تایید جبهه باشند را به مردم معرفی خواهند کرد.
همچنین قرار است در مورد کاندیدای مورد حمایت جبهه در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در جلسه مستقل دیگری که به زودی در نظرآباد برگزار خواهد شد، تصمیم‌گیری شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود