14 اسفند 1390
شماره خبر: 5452

رأی البرزی‌ها به کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رأی البرزی‌ها به کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایی

با اعلام نهایی نتایج نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شد که مردم استان البرز تمام نامزدهای معرفی شده از سوی جبهه متحد اصولگرایی را انتخاب کرده‌اند.
نتایج نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه کرج،‌ اشتهارد و آسارا اعلام شد، براساس این آمار، عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند حائز اکثریت آراء شده و به خانه ملت راه یافتند. این دو کاندیدای اصولگرا از سوی جبهه متحد اصولگرایی حمایت شده بودند، هم‌چنین این جبهه در دوران تبلیغات انتخاباتی از کاندیداتوری حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ،‌ نظرآباد و طالقان حمایت کرده بود. پس از اعلام رسمی نتایج انتخابات در این حوزه مشخص شد که اکثریت مطلق واجدین شرایط حق رأی در ساوجبلاغ به کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایی رأی دادند.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان البرز اظهار داشت: کاندیداهای جبهه متحد با حساسیت و بررسی‌های جامع و کامل انتخاب شدند. علیرضا طهان تصریح کرد: برای انتخاب این افراد به ویژگی‌های بسیاری چون مقبولیت، دوری از انجام رفتارهای غیر قانونی، استکبارستیزی، ولایت‌مداری و بالاخره ساده‌زیستی توجه شده بود. این فعال سیاسی اصولگرا افزود: به فضل الهی مردم نیز نظر جبهه متحد که از سوی بزرگان اسلام و انقلاب به ویژه حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی حمایت می‌شوند، را تأیید کردند. طهان در پایان گفت: آرای مردم به کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایی در البرز وظیفه آنها را سنگین‌تر کرده است و امیدواریم این 3 نماینده با حمایت مردم بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود