26 مرداد 1391
شماره خبر: 10374

باید از اصفهان با امتیاز باز گردیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

باید از اصفهان با امتیاز باز گردیم

سپیدار آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: با توجه به شرایط جدول رده‌بندی لیگ برتر باید در این هفته جایگاه خود را در جدول سامان داده و از اصفهان با امتیاز به کرج باز گردیم.
ابراهیم صادقی با اشاره به دیدار آتی تیمش برابر یکی از نمایندگان اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سپاهان در سال‌های اخیر بهترین نتایج را در فوتبال ایران کسب کرده است. وی افزود: این تیم در طول چند سال اخیر نماینده ثابت ایران در دیدارهای آسیایی بوده و در این رقابت‌ها تا کسب مقام دومی نیز پیش رفته است. صادقی تصریح کرد: بنابراین ما حریف ساده‌ای را پیش رو نداشته و روز جمعه باید با قدرتمندترین تیم حاضر فوتبال کشورمان مبارزه کنیم. وی بیان داشت: حضور سپاهان در صدر جدول نشان می‌دهد که آنها برای کسب چهارمین مقام قهرمانی در این دوره شرکت کرده و امسال نسبت به ادوار گذشته مصمم‌تر نیز هستند. هافبک با تجربه نارنجی‌پوشان کرجی با اشاره به حضور سایپای البرز در رده هفتم جدول لیگ برتر گفت: ما در شروع رقابت‌های لیگ و هفته‌های نخست هستیم و هنوز تیم‌ها جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده‌اند.
جایگاه هفتم سایپا واقعی نیست
صادقی ادامه داد: با این وجود حضور در جایگاه هفتم زیبنده باشگاه سایپا نیست و ما مجبور هستیم با کسب امتیازات لازم در همین هفته‌های نخست لیگ برتر به شرایط خود در جدول سامان دهیم. وی تاکید کرد: بنابراین باید از اصفهان با کسب نتیجه به کرج بازگشته و شکست در این رقابت‌ شرایط ما را در میان دیگر رقیبان خود سخت‌تر می‌کند. کاپیتان تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا نماینده استان البرز می‌تواند در مقابل سپاهان مانند بازی با استقلال تهران موفق باشد؟ گفت: تنها مشکل ما تجربه بازیکنان جوان بوده و این در حالی است که حریف از تجربه خوبی حتی در رقابت‌های ملی و آسیایی سود می‌برند. صادقی متذکر شد: البته ما از نیروی جوانی و انگیزه بسیار بالای بازیکنان جوان و با استعداد خود سود می‌بریم و اگر در مقابل سپاهان مانند بازی استقلال عمل کنیم،‌ با کسب پیروزی و یا حداقل تساوی به کرج باز می‌گردیم. وی در پایان اظهار داشت: خوشبختانه تعطیلات لیگ برتر به دلیل برگزاری دیدارهای تیم ملی موجب شد که تا حد زیادی از نواقص فنی و تکنیکی خود را برطرف کرده و روز جمعه با آمادگی کامل در اصفهان به میدان می‌رویم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود